2013. április 28., vasárnap

Fegyencedzés 14. hét (2013. április 22-28)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Tizennegyedik hét (2013. április 22-28.)

I’m back! (Arnold Schwarzenegger-Terminator 1)

2013. április 23. Kedd

Fekvőtámasz térdelve                                                  3*25 db
Guggolás támasszal                                                     3*25 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Hajlított lábemelés                                                       3*10 db

Na igen a múlt heti kislányos nyafogásom után, most felszívtam magam és visszatértem az aktív fegyencélet szűkös mezsgyéjére! Mivel a múlt héten nagyon kis nyamvadt voltam ezért most a héten még egyszer megcsinálom a múlt hetit (kivétel a has gyakorlat mert ott szintet léptem oszt kész!) és csak utána jutok el néhány gyakorlattal a szintlépésig!

Fekvő: szépen ment bár azért a múlt heti leírásomat nem vonom vissza. Szabályosan és lassan csinálva nem nevezném nagyon csajosnak ezt a gyakorlatot sem! Ahogy a netezők mondják illetve írják riszpekt! Természetesen nem okozott gondot!

Guggolás: sima ügy itt érett meg a helyzet a leginkább a szintlépésre de még előttem van a 3*30!

Lábemelés: NA ha az előző gyakorlatot lenéztem akkor itt sem vagyok nagyon lenyűgözve! Simán megcsináltam, úgy, hogy még pihit se nagyon tartottam közte! Az thiszem a második heti sorozaton emelni fogok!

2013. április 25. Csütörtök

Gyakorlatok:

Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*80 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Hajlított lábemelés                                                       3*10 db
Egyenes híd                                                                3*20 db
Kézenállás fal mellett:                                       3*30 mp

Vádli: A tegnapi napra kellett volna beilleszteni de igazán semmi kedvem nem volt tegnap megcsinálni! Nem voltam abban a fizikai és szellemi állapotban, és milyen jól tettem! Ma simán megettem a gyakorlatot, bár azért nem állítanám, hogy arcizmom sem rezdült!

Lábemelés: nem jelentett gondot kis pihenővel sem, jöhet a 15 ismétlés!

Egyenes híd: Hát kedves olvasóm meg kell, hogy mondjam, itt nem érzek fejlődést! Ez a gyakorlat még mindig megkínoz, bár végig tudom csinálni, de nem hiszem, hogy sokat tudnék emelni! Szóval bármilyen uncsi is marad a feladat addig amíg nem megy kevesebb kínnal és kész!

Kézállás: itt már érzek fejlődést, erősödtem vagy csak pszichés nem tudom. Mindenesetre a jövő héten lehet, hogy rámegyek a 45 mp-re de ezt majd vasárnap eldöntöm!

2013. április 27. Szombat

Fekvőtámasz térdelve                                              3*30 db szintlépés
Guggolás támasszal                                                 3*30 db szintlépés
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Hajlított lábemelés                                                       3*15 db

Fekvő: Igen ez a gyakorlat megérett egy cserére ennek ellenére nagyon kellemesen csalódtam benne és egy dolog biztos én mindig tisztelni fogom a fekvőtámasz eme típusát is! Megfelelően csinálva nem lehet ezt a gyakorlatot csak úgy lecsajosfekvőtámaszozni az tuti :D (én sem teszem ezentúl!)!

Guggolás: szintén csereszabatos de nagyon kellemes gyakorlat amit a fentiekhez hasonlóan szerintem szépen nyugodtam amolyan nyugdíjas módra érdemes és szabad csinálni és akkor igen hasznos!

Hajlított láb: jöhet a 15 egyenlőre nem mozgatott meg bennem sokat!

2013. április 28. Vasárnap

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Hajlított lábemelés                                                       3*15 db
Egyenes híd                                                                3*20 db
Kézenállás fal mellett:                                      3*45 mp

Hajlított lábemelés: na a 15 ismétlés már kezdi bizsergetni a hasizmomat. Kezd a gyakorlat hasznossá válni!

Híd: Csak nagyon csendesen jegyzem meg, hogy vagy én keltem ma nagyon erősen, vagy kezdem (pssszt figyuzz csak!!!!) megszokni ezt a nehézségi fokot? Mindenesetre ma nem volt az a korábban tapasztalt hú de besza-behu, épphogy megcsináltam feeling. Így a végén meg merem kockáztatni ment volna a 25 is de majd a jövő héten meglátjuk!

Kézenállás: IGEN-IGEN kedves olvasóm ma úgy keltem fel, hogy a vasszöget is szétmorzsolom a nyelvemmel! Megcsináltam a 45 mp-ret! Erre igen büszke vagyok! Remélem a jövő héten sikerül stabilizálnom és akkor jöhet az 1 perc. Azt azért a margóra megjegyzem, hogy az utolsó sorozat után nem igen maradt bennem sok, így azért van még itt mit tenni! Persze a 45 és a 60 között is van még lépcső ha szükséges de majd elválik!

3 megjegyzés:

  1. Na végre, visszatért a lendület és az elszántság! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen feltöltöttem az akkukat és most újra dübörög a gépezet! Nálad mi a helyzet? Haladsz? Látom a bicaj is belépett keresztedzésként!

    VálaszTörlés
  3. Jaja, a biciklit heti egyszer be fogom illeszteni, élménynek is teljesen jó a környékbeli dombokon, erdős részeken! Meg persze a két hete leállt fegyencet is újraindítom ma délután (péntek-vasárnapot akarom fegyencezős napnak beállítani). Tervek vannak. Csak idő nincs mindig :)

    VálaszTörlés