2013. február 24., vasárnap

Fegyencedzés 5. hét (2013. február 18-24)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Ötödik hét (2013. február 18.-24.)

2013. február 19. Kedd

Gyakorlatok: rövid gyakorlatok rövid kommentek :D!

Fekvőtámasz előredőlve                      3*10 db
Bicskaguggolás                                    3*10 db
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)          3*7 db
Térdfelhúzás                                        3*25 db

Vízszintes húzással kezdtem: amit rögtön el is rontottam mivel a 10-es sorozat helyett csak 7-et csináltam így azt most megcserélem! Változtatni is fogok, megpróbálom valami rúdféleséggel csinálni, mert ez az asztal nem igazán jött be (túl alacsony) de a végén még visszatérek mint nagy példakép svájcinéger :D!

Fekvő előre kifejezetten könnyűnek találtam a 3*50 falnál elvégzett gyakorlat után, de a héten marad (nekem is kell egy kis regeneráció!

Bicskaguggolás: nem okozott gondot vagy én rontom el vagy ami valószínűbb, hogy elég erősek a lábaim ehhez a gyakorlathoz (nem okozott a 10 ismétlésnél különösebb meglepetést, hogy ilyen könnyen ment).

Térdfelhúzás: jelentem érezhető a progresszió ezen a területen érdemes volt „ráfeküdni”. Égett naná, hogy égett de azért szépen szabályosan lenyomtam a 3*25-öt. Alig várom a 35-t be fogok sz..ni az tuti :D!

2013. február 21. Csütörtök

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (hajlított lábbal)                                  3*10 db
Térdfelhúzás                                                                3*35 db
Rövid híd                                                                    3*40 db
Varjútartás                                                                  3*2-5 mp
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*40 db

Még mindig logisztikai gondjaim vannak a vízszintes húzással (részben lustaság is), úgyhogy egyenlőre maradt az asztal és a hajlított láb! Megcsináltam a 3*10-et de csalva semmi értelme nem volt, csak a makacsságom nem engedett kevesebbet csinálni de eldöntöttem inkább kevesebb szabályos mint több csalással! Ez nem az a mozgás, különben is kit akarok átverni magamat? Emiatt ezután stabilan 3*7 amíg nem megy tutira és majd utána emelünk! Nincs hova rohanni!

Vádli szintén kint: szintén szépen ment bár azért a 40 az nem 35 és ezt éreztem is de nem okozott gondot! Azt hiszem váltok a jövő héten!

Térdfelhúzás meglett bár az utolsó sorozat inkább 20-7-5-3 lett pihenőkkel de ez nem baj ezen tudtam, hogy dolgoznom kell! Jézus mi lesz a 45 perces futásom után mikor most is úgy égett a csípőm, hasam stb., hogy majd be,,,? Na megcsináljuk oszt jól van :D.

Rövid híd stabilan megy: fenék, hát ég ugyan, de attól még stabil majd vasárnap meglátjuk!

Varjútartás: egy újabb gyakorlat ami ilyen legyintősre sikerült az olvasás alapján mondván na jó ez a bevezetés ezt átugrom hipp-hopp és utána jöhet a komolyabb feladat. Nos a varjútartás barátaim könnyűnek tűnik messziről, de egyáltalán NEM AZ! A fene nem eszi meg a faramuci kitalálóját, micsoda csodálatos kombinációja az egyensúlyozásnak, és az erőnek (nagyon tetszik ám, csak nem megy – MÉG). Talán ha 2-5 mp-ig sikerült remegő inakkal „megtartanom” de lehet, hogy ezt is csak a büszkeségem mondatja velem?! Húúúú ezen is dolgozni kell, ez nem lehet kérdés! Könnyű gyakorlat hahahaha!

2013. február 23. Szombat

Gyakorlatok:

Fekvőtámasz előredőlve                      3*15 db
Bicskaguggolás                                    3*15 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)         1*6 db
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)          3*7 db
Térdfelhúzás                                        3*25 db
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*40 db

Kicsi változtatást építettem be az edzéstervembe, mégpedig idehoztam a vádli gyakorlatot. Az ok roppant egyszerű: ezen a napon mostantól nem hosszúkat futok a futóedzés tervei szerint hanem fartleket (ami időben a fele/harmada a hosszúnak) és ezért időspórolás vagy inkább kiegyenlítés okán ide tettem ezt a gyakorlatot! Megjegyzem eddig is a fartlek edzés napján csináltam, de nem a lábedzéssel együtt. Szóval, ha már itt tartok ment ezért a döntés tuti jövő héttől lépek egyet!

Vízszintes húzás: Nem bírtam a bennem lakozó kisördöggel és kipróbáltam az egyenes lábú húzást és 6-ot megcsináltam, de megint az a fránya hiúság! Nyugodtan megállhattam volna ötnél, ami még szabályos volt, de nem az a hülye kemény fejem ... Na mindegy ezt is beleillesztem de egyenlőre 5 SZABÁLYOSSAL!!!!!!! (Ez nekem szól kedves olvasó nehogy azt hidd, hogy Veled kiabálok :D)

Fekvő előredőlve: Bár nem úgy terveztem, de csak megemeltem 15-re! Ezt a 15-öt viszont nagyon lassan megfontoltan :D csináltam, és kezdtem már érezni a hatást! Jó lesz ez :D!

Bicskaguggolás: 15-re emeltem de még mindig nem érzem annyira bár a pozícióból származó nyújtást nagyon élvezem (itt az idő, hogy bevalljam, nem vagyok a hajlékonyság szobra sőt). Magasabb ismétlésnél viszont biztos vagyok benne, hogy meg fogom érezni! Jövő hét? Majd meglátjuk egyenlőre 15-tel tervezem de lehet, hogy 20 lesz belőle.

Térdfelhúzás: nagyon jól érződik a progresszió ennél a gyakorlatnál az első kettő lassú az utolsó vége már gyorsabb volt de szerintem nem volt benne kivetnivaló. Na majd holnap a 35 megmutatja ki az úr a házban!

2013. február 24. Vasárnap

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 1*5 db
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)                                  3*7 db
Térdfelhúzás                                                               3*35 db
Rövid híd                                                                  3*40 db szintlépés
Varjútartás                                                                  3*8-10 mp

Vízszintes húzás: Megvolt mind a kettő nehézségi fokozatban a gyakorlat, de  nem vagyok igazán elégedett. Ismét a fejembe vettem valamit, de azt nem ezen a héten fogom részletezni :D Majd a jövő héten csak hogy legyen arra is izgalom kedves olvasóm :D! A puding próbája az evés.

Térdfelhúzás: Most ment mind a három de az utolsónál a cél érdekében nem tartottam a lassú gyakorlást tiszteletben. A jövő héten már ezen fogok dolgozni!

Rövid híd: ment mint mindig és fájt (kellemesen) mint mindig! Döntöttem: a jövő héten lépek tehát szintlépés következik!

Varjútartás: Most sikerült megtalálni az egyensúlyomat, ezért sikerült megtartanom magam 8-10 mpig de még nem ez az igazi. Ennek ellenére beszarás milyen kemény ez a látszólag smafu bárki bármikor megcsinálja gyakorlat! Van még mit fejlődni itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése