2013. május 27., hétfő

Fegyencedzés 18. hét (2013 május 20-26)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Tizennnyolcadik hét (2013. május 20-26.)

2013. május 21. Kedd

Fél fekvőtámasz                                                        3*25 db
Fél guggolás                                                              3*30 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                             12-12-8 db
Béka lábemelés fekvésben:                                       3*15 db
Sarokülés: 3*1 perc és közte
Becsukott szemmel egy lábon állás: 2*2 perc lábanként

Vízszintes húzás: Ismét itt vagyunk barátaim ezen kemény és kíméletlen gyakorlatnál, és igen-igen megint elakadtam a 12 ismétlésnél. Hm lehet, hogy nemhogy a 40-et nem tudom megcsinálni de még az ördögi 20-as körből sem kerülök ki? Milyen szépen felsrófoltam magamnak a nyavalyás kis 12-őmet mi? Ja és az utsó nem is lett meg. Na sebaj az élet kihívások sorozata és én nem óhajtom a vágyaimat feladni (nem is jellemző rám) így marad a kemény visszavágás és küzdelem a számok bűvöletében. Hogy ez miből áll? Nos minden „második” napon 8 illetve a „fő” naphoz viszonyítva csökkentett mennyiséggel rágyúrok a haladás érdekében! Természetesen ezen ismétléseket teljesen a leírtaknak megfelelően kell végrehajtanom plusz amikor arra járok bele húzok négyeket ötöket mikor hogy. Majd meglátjuk mire vezet ez a kis dresszúra!

Fél fekvőtámasz: szépen sikerült a 3*25 és az igazság az, hogy szinthatárhoz értem. A gyakorlat maga szépen ment, meg kell mondjam kemény még így is, hogy „csak” kb. félig engedtem le magam. Mindegy mivel hét közben nem szoktam szintet lépni ezért a héten még marad.

Guggolás: a múltkori megingás valószínűleg a formának volt köszönhető, mivel a héten nem volt az emelésnél különösebb problémám. Ebből következően masírozunk tovább, hiszen messze még a vége!

Béka lábemelés fekvésben: továbbra is tetszik a gyakorlat kitartó jellege. Maga a húzás semmit sem ér de a leeresztést már érzem. Alig várom a 20-at amit természetesen a héten tervezek bevezetni.

2013. május 23. Csütörtök: sajnos (vagy mégsem :D) a mára tervezett edzést kénytelen voltam kihagyni (hű de nehezemre esett :D), mivel baráti invitálásra az este edzésre fordítandó részét inkább baráti poharazgatással töltöttem. És mivel edzést nem pótlunk ezért ez most kimaradt és kész!

2013. május 25. Szombat

Fél fekvőtámasz                                                        3*25 db
Fél guggolás                                                              3*35 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                             12-12-9 db
Béka lábemelés fekvésben:                                       3*20 db
Sarokülés: 3*1 perc és közte
Becsukott szemmel egy lábon állás: 2*2 perc lábanként

Vízszintes húzás: Hatalmas fejlődés kedves hölgyeim és uraim a végén a megelőző 2*12 után egy kilencest is sikerült kierőszakolnom magamból. Haladok előre mint a gőzmozdony csak nehogy a nyugdíjas csigák a félálomba végzett odébb csúszásukkal megelőzzenek :D! Na mindegy, betudom ezt a gyenge szereplést a hét közbeni „lazításnak”.

Fél fekvőtámasz: ismét megcsináltam és mivel nagyon jól tudom kontrollálni a gyakorlatot ezért a már korábban megérett gondolat, döntéssé formálódott. Ennek tudatában kijelentem, hogy szintet lépek. Viszlát fél fekvőtámasz, üdvözlet teljes fekvőtámasz. (Most érünk oda ahol a könyv nélkül kezdtem volna!)

Fél guggolás: szépen ment bár egy kicsit a vége felé már tiltakoztak egy kicsit az izmok, de nem nevezném semmi esetre sem drámainak. Ami ebben a gyakorlatban a legnehezebb az talán a legviccesebb is! Hogy mi az? Nos aki szereti a kihívásokat az találgathat! Na? Na mindegy elárulom :D! Nekem a kezem tartása a legnehezebb ennél a gyakorlatnál mivel a fekvők után alaposan szeretnének már a 10.-ik ismétlés körül lehanyatlani, mondván jaj hagyj már hiszen lábra dolgozol Te majom :D! Ez teljesen igaz de ilyenkor mindig elmagyarázom nekik, hogy bizony az egylábasnál majd igen jól jön a már megszokott póz egyensúlyozás gyanánt (gondolom én) és különben is nyafogni a szomszéd szobában lehet ahol „anya” alszik :D!

Béka lábemelés fekvésben: Tudtam, éreztem és tessék! Megmondtam, vagy nem mondtam meg! A 20-as szám meghozta a tutit! Most már érzem is a gyakorlatot. Na jó csak a második ismétlés végén, és a harmadik ismétlés felétől de akkor is itt van. Kíváncsi leszek, holnap lesz-e izomláz vagy legalábbis valami kis izé (egzakt megfogalmazás) ami vissza igazolja amit eddig sejtettem.

A nyújtásokról (sarokülés, fél lábon állás) csak annyit, hogy 2 napot hagytam csak ki (csütörtök az ismert okok, és péntek=lustaság) és tessék a teljesítmény máris romlott és a szimptómák azonnal jelentkeztek. Szóval a későbbiekre megjegyezném, hogy

NEM LEHET KIHAGYNI EZEKET EGY NAPON SEM!!!!!!

2013. május 23. Vasárnap

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                             3*8 db
Béka lábemelés fekvésben:                                       3*20 db
Egyenes híd                                                               3*30 db
Kézenállás fal mellett:                                               2*60-70 mp
Sarokülés: 3*1 perc és közte
Becsukott szemmel egy lábon állás: 2*2 perc lábanként

Vízszintes húzás: Nagyon jól ment a 8 ismétlés és mivel extra szabályosan igyekeztem minden egyes ismétlést végig nyomni, ezért azt kell mondanom, kellemesen el is fáradtam a végére!

Béka lábemelés fekvésben: Izomláz az nem volt a tegnapi után de (habár megfogalmazni most sem tudom jobban) az a ki izé meg volt. Nagyon tetszik ez a gyakorlat ezért is csináltam belőle „ csak 20-at hiszen akár ugorhattam volna is a 25-re de majd a jövő héten és utána meg jöhet a szintlépés!

Egyenes híd: nagyon kemény gyakorlat továbbra is de azt hiszem kijelenthetem, hogy uralom a 30 ismétlést (bár isten mentsen, hogy könnyűnek nevezzem) és nem hiszem, hogy ennél jobban fogom uralni ezért a döntés megszületett jöhet a 35 (Jézus, Mária segíts!)

Kézenállás: a 60 mp-et uralom ezért gondoltam a végére becsempészek egy kis emelés mondjuk 70 mp-et. Na barátaim, kevés hiányzott hogy feladjam. Az utolsó másodperceket szinte együtt számoltam a stopperrel. Hú azannya mindenit ez aztán kihívás volt! Nyamvadt kis 10 mp, és kivette az összes zsíromat mint a huss!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése