2013. március 10., vasárnap

Fegyencedzés 7. hét (2013. március 4-10)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Hetedik hét (2013. március 04-10.)

2013. március 05. Kedd

Gyakorlatok:

Fekvőtámasz előredőlve                      3*30 db
Bicskaguggolás                                    3*30 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)         3*10 db
Térdfelhúzás                                        3*30 db
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*50db

Kétlábas vádli emelés: kemény gyakorlattá kezd így félúton válni ez a vádli gyakorlat. Most már őszintén kíváncsi vagyok a 100 ismétlésre! Sebaj a héten megy az 50!

Vízszintes húzás: IGEN!!!!! Lesúlyoztam az állvány és így már kitűnően sikerült a 3*10. Le kellett súlyozni, mert az állvány megbillent mivel a gyakorlatnál csak megdöntött kéztartásnál lehet pontosan végrehajtani ezt a gyakorlatot. Most már éreztem a hátam és az egész mozgást. „Nem nehéz” ez a gyakorlat csak a megfelelő magasságot és a pozíciót kell felvenni hozzá (azért coach Wade-nek feltenném a kérdést, hogy ugyan min tudta ezt a gyakorlatot megcsinálni egy szűk cellában?- én hat hétig kínlódtam mire sikerült „megépíteni” a megfelelő húzódzkodót). Az első húzásnál akkorát húztam, hogy ha nincs lerögzítve a lapátnyél hát tuti elszálltam volna. Azt hiszem, mostantól be lehet indítani a rakétákat. Addig is marad a pihenő napi 3*7. De szombaton megpróbálom a 15-t.

Fekvőtámasz előredőlve: A 30 ismétlés szépen lassan nagyon király volt. Hozzá kell tennem, hogy a 25 után is „éreztem” a mellizmom különösen a felső részét a rákövetkező napokban, gondolom eme érzés mostantól csak „fokozódik”. Közelítünk már a fekvőtámaszhoz – már alig várom, de a fogadalom az fogadalom a maximum 40-es ismétlés elérése esetén a nyolcadik hét végéig marad a gyakorlat! Azt viszont ütemesen el akarom érni, tehát jöhet a 35.

Bicskaguggolás: Nehéz csípőégető gyakorlat, de ment a 30 ismétlés. Azt hiszem, mehet itt is a 35 ismétlés szombaton.

Térdfelhúzás: sikeres 30-as ismétlés a vége kicsit harcos, de jól ment!

2013. március 7. Csütörtök

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 10-10-7 db
Térdfelhúzás                                                               3*40 db
Egyenes híd                                                                3*15 db
Varjútartás                                                                  3*20 mp

Vízszintes húzás: kint kezdtem. Az állvány nagyon bevált kiválóan javult a gyakorlat minőségileg és mennyiségileg is. Ment volna a 3*10 de ma csak ráedzés van ezért hagytam „erőt a bankban” így az utolsó csak 7 lett, de mind szép szabályos!

Térdfelhúzás: kisebb bicsaklással meg volt a 3*40 ezért úgy döntöttem, hogy a vasárnapi edzést követően szintlépés következik! Persze addig még van előttem bőven kihívás.

Egyenes híd: a 15 ismétlés már igazán embert próbáló gyakorlat így azt hiszem ez az ismétlésszám még megmarad egy ideig. Most mindenesetre meg volt.

Varjútartás: kemény gyakorlat de ezt is sikerült legyűrni.

2013. március 09. Szombat

Gyakorlatok:

Fekvőtámasz előredőlve                                              3*35 db
Bicskaguggolás                                                            3*35 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 3*12 db
Térdfelhúzás                                                                3*30 db
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*50db

Vádli emelés: Az 50 már embert próbáló, pedig hol van még a 100 ismétlés! Mindenesetre a jobb lábam (boka, talp) már „szenved” a végén ezért még az is előfordulhat, hogy lassítanom kell? Na mindegy a jövő hétre emelem az 5-t és majd meglátjuk!

Vízszintes húzás: Egy másik példa arra, ha mohó vagyok, és többet hiszek magamról, mint amire valójában képes vagyok. Attól, hogy a gyakorlat megy még nem vagyok képes 5-t emelni csak az akaratom, és a máshol ez már sikerült elvből következően! 12 sikerült bár az utolsó sorozatra utolsó 2 ismétlésére nem fogadnék, ha a szabályos gyakorlatvégzés lenne a tét. De ennyi meglett. Nagyon rá kell erre feküdnöm!

Bent a szokásos folytatás a fekvőtámasszal! Itt is elértem azt az ismétlésszámot ahol a gyakorlat minden csak nem egyszerű! A 3*35 már kemény gyakorlat nem nevezhetném gyalog galoppnak! Ebből következően marad a 35 addig, amíg stabilan nem megy! Utána jöhet a 40 ismétlés!

Bicskaguggolás: Itt is hasonlóképpen a fekvőhöz elértem a nehéz gyakorlatvégzés szintjére. A csípőm égett, a combom reszketett, és a fújtatás is masszívan megvolt. Az utolsó sorozat utolsó 10 ismétlésében nem voltam biztos, mármint hogy egyáltalán meg tudom csinálni, és ez folyamatosan nehezedett! Itt is maradás lesz!

Térdfelhúzás: „könnyedén” ment és ebből következően nagyon élveztem a gyakorlatot.

2013. március 10. Vasárnap

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 3*10 db
Térdfelhúzás                                                             3*40 db szintlépés
Egyenes híd                                                                3*15 db
Varjútartás                                                                  3*20 mp

Vízszintes húzás: sajnos a „kötés” engedett mind a két oldalon így nem tudtam magam „eltartani” és így nem sikerült a gyakorlat. Kint sötét megjavítani nem tudtam ezért 7 ismétlés után ott hagytam holnap pótólom, a javítás után!

Térdfelhúzás: megcsináltam a 40 ismétlést szépen ezért megérett a helyzet egy újabb gyakorlathoz.

Egyenes híd: Ez a gyakorlat a 15 ismétlésnél meglehetősen nehéz elég sokat kell még itt edzenem, hogy stabilan menjen. A hídtól nem is vártam mást ezért csak szép nyugodtan haladunk!

Varjú tartás: elég stabilan megy a 20 mp. Lehet, hogy időt kellene növelnem? Na, majd csütörtökön meglátjuk!

2 megjegyzés:

  1. Döbbenet, milyen ütemben haladsz, még annak figyelembe vételével is, hogy mennyi "önfékező mechanizmust" építettél a rendszerbe! Én most kezdem "újra", hátha ezúttal sikeresebb leszek - meg ha már egyelőre nem futok, vagy legalábbis nem túl intenzíven, akkor gondoltam, egy fegyenc+kerékpározás (terepen) keresztedzés nem fog ártani...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm dicsérő szavaid! Azért az alapok még nem vesztek el teljesen, na meg igyekszem teljesíteni ha már belevágtam. Sajnos néhány gyakorlat "lemaradásban" van de sebaj! Hajrá, nagyon szurkolok Neked és remélem a térded is rendbe jön és a futást is hamarosan teljes értékűen tudod folytatni :D! Ha valamiben tudok segíteni csak kérdezz és írd ám le a tapasztalatokat!

    VálaszTörlés