2013. április 8., hétfő

Fegyencedzés 11. hét (2013. április 1-7)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Tizenegyedik hét (2013. április 1-7.)

2013. április 2. Kedd

Egy dolgot elöljáróban le kell szögeznem. Szarból vagyok és kész! Most vagyok a mélypontomon. Vannak gyakorlatok amiket imamalom szerűen megcsinálok fejlődök és helyben járok velük míg másoknál pedig semmi fejlődés, mindig nekirugaszkodom, hogy na most … Aztán annyiba maradok, hogy talán megcsinálom a korábbi sorozatot. Szerintem a futással együtt sikerült egy kis túledzettséget felnyomnom (főleg a futás a ludas) és ez nem tesz most túl jót. Sebaj átverekszem ezen magam!

Fekvőtámasz térdelve                                                  3*10 db
Guggolás támasszal                                                     3*10 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 3*15 db
Térdemelés fekvésben                                     3*20 db
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*70 db

Vádli: Kint kezdtem mint mindig a vádlival és barátaim ha még nem jártátok meg a poklok poklát javaslom csináljatok futás után 70 db vádli gyakorlatot. Persze az edzettebbek most kinevetnek és én is csak azért csináltam végig, hogy kinevethessem magam, de ez most nem jött be. Nem igazán volt kedvem röhögni,de a lényeg, hogy megcsináltam és kész!

Vízszintes húzás: Na ez a gyakorlat azért lett kitalálva, hogy engem bosszantson esküszöm (a rohadék). Itt tartok 15 és egy darabbal sem több sőt az utsó tizenötödiket már erősen nyögve nyelősen sikerült abszolválnom! (Íme a példa milyen szar vagyok!!!) Ez a rohadt hát nem akar erősödni, hogy a fene vinné el!

Fekvő: csajos változat 10 db röhögve ment köszi ide nekem a következőt!

Guggolás támasszal: Na ez sem okozott gondot simán lement a 10!

Térdemelés: szépen halad a 20 db könnyen ment bár azt nem mondanám, hogy nem erőltettem meg magam!

2013. április 4. Kedd

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 3*12 db
Térdemelés fekvésben                                     3*25 db
Egyenes híd                                                                3*20 db

Kint lenyomtam a vízszintes húzást és mivel a keddi napon mindent kifejtettem ezzel a gyakorlattal kapcsolatosan azt hiszem nincs sok írni valóm! A túledzettség még mindig fennáll, a futás is egy kínlódás de nyomom mert nincs alternatíva! Ezt túl kell élni és kész!

Térdemelés: a 25 már egy kicsit komolyabb talán már kihívásnak is nevezhetném a jövő héten neki esem a 30 ismétlésnek! Zárójelben jegyezném meg, hogy ebben az állapotban jól esik, hogy nem nehezebb ez a gyakorlat. Egy komolyabb gyakorlatnál szerintem még a visszaesés is megtörténhetne!

Egyenes híd: a fent leírtak okán eszembe sem jutott emelni az adagon hagytam úgy ahogy volt és örültem mikor végeztem!

2013. április 6. Szombat

Fekvőtámasz térdelve                                                  3*15 db
Guggolás támasszal                                                     3*15 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 3*15 db
Térdemelés fekvésben                                     3*20 db

Egy rövidített kinti edzés következett a vádlit most elhagytam a repertoárból! Nem volt lelkierőm ennyi időt egy gyakorlatra pazarolni.

Vízszintes húzás: Maradt a szokásosnak nevezhető 15 ismétlés a szokásos utolsó sorozat utolsó húzásainak kínkeserves kínlódásával. De legalább abszolváltam a feladatot. Hidd el kedves olvasóm mostani formámban ez is komoly fegyvertényt jelent!

Fekvő térdelve: A 15 ismétlés sem rázott meg de azért itt már érződött a gyakorlat maga. Az izmok amellett, hogy ez egy kikönnyített fekvőtámasz azért lassú feladatvégzésnél szépen mozognak, feszülnek és hasznos kis gyakorlat kerekedik ebből. De azé jöhet a 20!

Guggolás: a 15 nem okozott komoly kihívást bár a végén már mocorgott valami na majd meglátjuk jöhet a 20.

Térdemelés: a 3*20 simán megvolt!

És igen kedves olvasóm jól látod ezzel a hetet befejeztem nem folytattam a vasárnapi edzéssel inkább rápihentem egy napot. Valahogy így éreztem helyesnek és mivel a megérzéseim régóta komoly szerepet játszanak az életemben ezért örömmel hallgattam rájuk! Bye-bye:

P.S.: Igen még a bejegyzést is később tettem fell mert olyan lusta voltam tegnap este :D:D. Jaj de jól esett jól kitomboltam magam mi?! 

P.S. 2.A 76-os rabnak üzenem ide a szomszéd cellába, hogy hajrá nyomjad mert figyelek ám! A 69-es :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése