2013. május 5., vasárnap

Fegyencedzés 15. hét (2013 április 30-2013 május 05)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Tizenötödik hét (2013. április 30-május 05.)

2013. április 30. Kedd

Fél fekvőtámasz                                                          3*8 db
Fél guggolás                                                                3*8 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Hajlított lábemelés                                                       3*20 db

Új gyakorlatokra virradt az este (hm érdekes kis hasonlat lehet ezért egy komolyabb irodalom tudor fel is akasztana de nekem tetszik szóval hosszas töprengés után marad) és én nagyon megörültem, hogy ismét túl vagyok az  idegtépő 30-50-70 ismétléseken és megint csak kevés időt vesz igénybe egy-egy gyakorlat! Lehet a mozgást tökéletesíteni, na hajrá!

Fél fekvőtámasz: olvasva és ránézve nem tűnt nehéznek, de ezért könnyűnek sem nevezném ezt a gyakorlatot. Az utolsó ismétlés sorozatot már éreztem, de megmondom őszintén nekem kicsit sok a kosárlabda még a foci labda is sőt a gyerekek pöttyös labdája sem engedett elég mozgást! Ebből az okból a kisebbik labdát vettem elő, amivel a kisebbik fiam szokott játszani ez már megfelelt (majd megpróbálok képet linkelni róla :D!

Fél guggolás: jó kis gyakorlat szerintem a magasabb ismétlést már meg fogom emlegetni :D! Egyelőre nyugdíjas volt nem okozott problémát nekem!

Hajlított lábemelés: nos ez a 20 ismétlés már izgalmas. Itt már dolgoznak a hasizmok és ég rendesen a zsír. Ennél az ismétlésszámnál már éreztem miért is csinálom, jó volt a végén az a kellemes égető görcs, ami olyan nagyon tolja az adrenalint, hogy vágtat tőle szív. Jó volt ez a gyakorlat bejön nekem amilyen kis szado/mazochista vagyok :D!

2013. május 02. Csütörtök

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Hajlított lábemelés                                                       3*20 db
Egyenes híd                                                                3*25 db
Kézenállás fal mellett:                                                  45-50-45 mp

Hajlított Lábemelés: Nos a múltkori hatványozottan igaz volt a mai edzésre. Gyönyörű gyakorlat és igazán érzem, hogy fejleszt és erősít egyben! Nyami, azt hiszem ezt szeretni is fogom mennyi ismétlés is a szintlépés? Bakkramek (nem szabad csúnyán beszélni mert sok a kis kölök körülöttem jó mi :D:D) csak 30 ez így egy kicsit kevésnek tűnik. Na sebaj most elidőzök ennél a kis fincsi 25-nél és majd később lehet, hogy elmegyek 40-50-ig együtt a fekvővel és a guggolással szintet váltva. Nagy baj nem lehet!

Egyenes híd: hm érdekes! Ezzel a 25-tel messze nem szenvedtem úgy mint mikor a 20-ra léptem! Lehet, hogy fejlődök, vagy csak csendben mondom, hogy erősödök? Mindegy most is megvolt a széjjelszaggatok mindent feeling és ez nagyon jól jött. Kellett már ez az elmúlt időszak lefittyenő hangulatát ellensúlyozni, mert elég fos voltam ezelőtt. De most újra itt vagyok, és ha a fiúk most nem aludnának, esküszöm apacs harci csatakiáltásokkal fűszerezve lenyomnám még egyszer.

Kézenállás: Mondom, hogy bikaerőben vagyok. Ha a fiam nem kel fel a harmadik sorozat akár 60 mp. Is lehetett volna. Persze a lehetett volnákra nem lehet gombot varrni, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy ma a közepét megtoltam 5 mp-el és ezt mindenképpen egy fontos lépésnek látom! Nekem bejön a kézenállás, mindig is szerettem, bár nem mondanám magam nagy spílernek ezen a területen. Inkább közepes kezdőnek, de szeretem. Ha odafigyel az ember érzi, hogy a felső öv minden izmát megmozgatja és jól edzi ami nekem nagyon bejön. Persze még most is van egy kis remegős kocsonya mozgás, de ezt az akarat csak átmeneti zavarnak látja ( na jó meg kell még egy két csavart húzni de utána kiegyenesedik ez :D!) Huh most elkapott a lelkesedés és mielőtt még megunnád kedves olvasóm gyorsan zárom is soraimat!

2013. május 04. Szombat

Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*90 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Fél fekvőtámasz                                                          3*12 db
Fél guggolás                                                                3*12 db

Vádli: húúúúú úgy belelkesedtem, hogy helyből 10-et ugrottam. Na mindegy azért most nem fogom elölről kezdeni :D! A következő tehát a 95 lesz ami nem is baj mert ez az ismétlésszám kezd egy kicsit sok lenni! Nem mondom, hogy egyszerű volt megcsinálni a 90 ismétlést de megvolt és erre nem kicsit vagyok büszke! Fel a százra barátaim :D!

Fél fekvő: mocorog-mocorog valami az út végén de még van bennem elég erő, hogy csinálja ezért egyenlőre a könnyű kategóriába sorolom a gyakorlatot. Mehet szerintem a 15 utána majd meglátjuk!

Fél guggolás: a 12 sem okozott különösebb nehézséget, mondhatnám sima ügy volt! Lehet, hogy ez nem is lesz olyan nehéz. Na azért a combizmom bizsergése a végén nem ezt mutatta de majd meglátjuk! Irány itt is a magasabb ismétlésszám!

Nagyon későn kezdtem el az esti edzést ezért mos a hasat kihagytam (meg valljuk be kedvem sem volt már megcsinálni), úgyhogy ez nem játszott most :D!

2013. május 05. Vasárnap

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Hajlított lábemelés                                                       3*20 db
Egyenes híd                                                                3*25 db
Kézenállás fal mellett:                                                  3*45 mp

Lábemelés: szépen ment de az égető érzés csak a vége tehát jövő hétre emelni kell az adagon, pedig még pihenő időt is keveset tartottam. Na mindegy jöhet a 25 ismétlés nincs mese :D! Most látszik csak, hogy az eleje mennyivel nehezebb mint ezek a gyakorlatok. Ott még majd besz*rtam most meg csak mosolygok (na jó néha vicsorgásnak látszik de mosoly az hidd el :D)! Persze tudom én ennek az érzésnek része az edzettség is de akkor is. Nyugodtan lehetne az első gyakorlat akár a harmadik is nemhogy az első! Jó tanács kedves olvasóm, ha nem megy az első gyakorlat nyugodt lélekkel változtass a sorrenden és tedd másodiknak vagy harmadiknak! A rendszer maga jó de a változtatás nem biztos, hogy hátrányos! Persze más megvilágításban nézve, ha az elsőt megcsinálod utána kacagva mész a további kettőn át, persze lesz némi hiányérzeted, legalábbis nekem most van egy kicsi. Hol van a szenvedés kérdem én L! Na majd bizonyára jön gőzerővel :D!

Egyenes híd: Na azért 70 perc futás után már nem is olyan könnyű ez de azért érzem a fejlődést mindenképpen ezért most nagy levegőt véve azt mondom, hogy jöjjön aminek jönnie kell azaz a 30 ismétlés! Vagy b*szarok vagy nem de az tuti, hogy megcsinálom (jó nagy fogadkozás mi? :D).

Kézenállás: Nos ma elég volt a 3*45 mp nem igazán kívántam többet de ez nem is baj a múltkori 50 mp játék csak egy kis kikacsintás volt amolyan hamis mosoly a szépasszony felé jelezvén, hogy itt vagyok és igen én vagyok eme daliás vitéz (hihetetlen mi az ember lánya mindig jobbra számít)  ki hamarosan beveszi a várát és robog ezerrel tovább (na jó csak 8 perc/km körüli átlaggal, de könyörgöm kit érdekelnek ennyire a részletek). Szóval szép kis tánc lesz ez a továbbiakban közöttünk kedves kézenállás kisasszony de én fogok vezetni mert egy úr az a pokolban is úr!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése