2013. április 12., péntek

Évforduló

Egy éve élek sportos életmódot. Egy jól eltalált születésnapi ajándék (telefontartó "armband", amire nem tudok jó magyar szót, mert a karszalag nem az), és egy marék elszántság volt, amivel indultam, aztán lett belőle 171 futás, ami 109 órámat és 10 percemet vette igénybe, zömében hajnalban. Elégettem 93269 kcal energiát, amit vizuálisan is jól mutat a 83-ról 75-re csökkenő (zsír)tömegem. A miCoach 1051 km távot mutat, de ezt vegyük simán 1000-nek, mert ennyi mérési hiba bőven van a telefon gps-e miatt a rendszerben. Fajin év volt, még ha két és fél kínlódós hónapom volt is a saját hülyeségem (és öntúlhajszolásom) miatt. De az elmúlt bő másfél hónap tétlenségéből is lehetett tanulni: NEM. HAJT. A. TATÁR.
2013 maradék nyolc hónapjában élvezni szeretném a futást, így egy kicsit letérek a tavaly nyár óta követett szigorú edzésterves útról, és jóval több lazulós-mosolygós futást tervezek...

Vivicitta ügyben még nem döntöttem. A szerdai 7km után éreztem a jobb térdem, de nem fájt, csak "jelzett" halkan... a tervezett 12km-t megfutom a következő napok valamelyikén, és utána meghozom a döntést. Mint egy kapitány a repülőgépen. Rejected take-off, vagy elindulás hibagyanús futóművel. Ez itt a kérdés.

1 megjegyzés:

  1. Jól teszed szerintem, hogy lazulsz egy kicsit. Egy év alatt hatalmas teljesítményt értél el, lefutottál egy félmaratont, bőven belefér, hogy most ne kelljen tervekhez meg előírásokhoz alkalmazkodnod. Szerintem úgysem fogod sokáig bírni. :)

    VálaszTörlés