2013. február 17., vasárnap

Fegyencedzés 4. hét (2013. február 11-17)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Negyedik hét (2013. február 11.-17.)

2013. február 12. Kedd

Gyakorlatok: (megmértem 243 kcal volt az 1+2+4 gyakorlatok energiaégetése :D! – fogyókúrában nem szerepeltettem!)

Fekvőtámasz falnál                              3*50 db
Guggolás gyertyaállásban                     3*50 db
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)          3*7 db
Térdfelhúzás                                        3*20 db

Kint kezdtem a vízszintes húzással! Ez igen ez már gyakorlat :D! 3*7 éppen csak hogy ment bár én is meglepődtem az elején, hogy az első milyen könnyen ment! Azt figyeltem meg, hogy ha 90 fokban tartom a lábam úgy könnyebb és minél nagyobb a szög annál nehezebb a húzás! Ez lesz az előre haladásom! Természetesen az első cél a 90 fokos lábbal a legalább 3*10 ismétlés! Utána jöhet a szögnagyobbítás :D!

Fekvő falnál jól ment, de most nehezítésként ajtófélfa között csináltam! Szélesebb lett így a fogásom, mint az eredetileg leírt (még jó különben ajtó szélességű vállam lenne :D:D akkor meg minek edzenék?), de mélyebbre tudom engedni! Ez már komolyabb, mint az alapgyakorlat a végén már volt izgalom, de az akarat mindent legyőz! Ajánlom egyébként ezt a módosítást azoknak, akik jobb erőállapotban lévén túl könnyűnek találják az alapgyakorlatot.

Guggolás gyertyában: most már kitámasztás nélkül igyekszem a legtöbbet megcsinálni, nagyon jó a törzsizmoknak és nem kevésbé a hasnak is!

Térdfelhúzás: jól ment érződik, hogy ráhajtottam cseppet :D! A héten még 20-at csinálok de a jövő héten a 35-tel megyek 25-re.

2013. február 14. Csütörtök

Gyakorlatok: (megmértem 185 kcal volt az 1+2+3 gyakorlatok energiaégetése :D! – fogyókúrában nem szerepeltettem!)

Térdfelhúzás                                        3*30 db
Rövid híd                                            3*40 db
Fejenállás fal mellett                             2 perc
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel: 4*35 db
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)          3*7

Vádli ment bár nem olyan könnyen mint vártam! Az is igaz, hogy közvetlen előtte volt három vágta és inkább az vehette ki a zsíromat!

Vízszintes húzás ment, de még mindig az a fránya utolsó nem tökéletes! Na, mindegy szombaton megyünk a 10-re, mert erőltetés nélkül nincs haladás! Az első kettő egyébként ment mint kés a vajba!

Térdfelhúzás: Ment kicsit szenvedve ugyan, de jövő héten mindenképpen emelek!

Rövid híd: Na, ez viszont kemény volt! Azt hiszem vagy két hétig még nyomom ezt a sorozatszámot, amíg nem megy készség szinten a gyakorlat! Utána majd meglátjuk, de azért megjegyezném meglepő mennyi mindenen képes változtatni 5 ismétlés!

Fejenállás: már várom a kézenállást ezzel nincs gondom, egyre jobban megy!

2013. február 16. Szombat

Gyakorlatok:

Fekvőtámasz falnál                           3*50 db szintlépés
Guggolás gyertyaállásban                3*50 db szintlépés
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)          3*10 db
Térdfelhúzás                                        3*20 db

Kint kezdtem a vízszintes húzással, hát mondhatnám hogy sikerült de minek ámítsam magam! Az első két sorozat még ment bár a sebessége a gyakorlatnak nem az előírt 5 mp volt (2 fel 1 fent 2 le), hanem inkább úgy 3 mp lehetett de a harmadik sorozat nagyon szenvedős 10 volt inkább nevezném 6-2-2 nek! Ezen még sokat kell csiszolni ezért meg sűrűbben fogom csinálni, de csak 7-tel mint eddig a második napokon!

Fekvő falnál: ajtófélfa közt kemény volt de a lényeg jön a szintlépés!

Guggolás gyertyaállásban: a kezdeti nehézségek ellenére megszerettem ezt a gyakorlatot, de itt is jön a következő szint!

Térdfelhúzás: ahogy a nagy könyvben meg van írva úgy ment. A hatás mindenképpen pozitív jöhet a 35-25 páros. Na, azt majd meglátjuk!

2013. február 17. Vasárnap

Gyakorlatok:

Térdfelhúzás                                        3*30 db
Rövid híd                                            3*40 db
Fejenállás fal mellett            2 perc szintlépés
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel: 4*35 db
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)          3*7

Vádli: Most ment a gyakorlat bár a végén most ár kezdtem érezni, de 4*35 ismétlésnél ez nem is meglepő! Ami fejlesztést bele vittem, hogy igyekeztem a gyakorlatot szabadon végezni mert így az egyensúly érzéket is fejleszti és a bokaszalagokat is ami nekem nem árt ugyebár!

Vízszintes húzás: a 3*7 ismétlés ment ugyan de az utolsó még mindig kínlódós. A többi viszont szabályszerűen ment! Az utolsó  sorozat után még lógtam 10 mp-et csak a játék kedvéért (a fogó egyre jobban működik :D).

Térdfelhúzás: kemény gyakorlat de nem volt probléma bár azt azért nem mondanám, hogy ez a harc volt a végső :D! Hajrá 35-25!

Rövid híd: meglepően kevés gondot okozott a csütörtökihez képest magam is elképedtem rajta. Lehet, hogy át kell gondolnom ezt a plusz két hetet? Majd meglátjuk a jövő héten mindenesetre marad a 3*40!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése