2013. április 3., szerda

Kisfegyenc reloaded - Első hét

Miután a térdem még a múlt héten sem volt 100% (mármint nem fájt, de még mindig volt egy kellemetlen érzés benne, kicsike ugyan, de érezhető), ezért nem erőltettem a futást, sőt most már egyre valószínűbb, hogy a Vivicitta félmaratont sem fogom erőltetni - épp csak hogy elmúlt a térdfájásom, másfél hónap kihagyás után nem akarom erőltetni. Ha el is megyek, akkor csak egy nagyon lassú, nagyapós kocogást fogok prezentálni, hogy ne maradjon ki az évszak a "Félmaraton-mánia" érem megszerzéséhez vezető rögös úton...
Viszont Bumbull elvtárs tíz hete kitartó edzéseinek példáján felbuzdulva ismét elkezdtem a fegyencet, hogy valamit mégiscsak mozogjak, és egyébként is, legújabb célkitűzésem szerint egy év múlva olyan, vagy kicsit jobb felsőtestem lesz, mint Ryan Gossling színművész úrnak (azzal az apró eltéréssel, hogy rajtam van egy közepes orángutánnak is díszére váló bunda, gyári felszereltségben), ahhoz pedig sürgősen neki kell látnom az erősítésnek. Ennek fényében teltek az elmúlt napok, persze csak megfontoltan, kimérten, nehogy túlerőltetés legyen ebből is, mint ahogy lett a futásból. Ímé, amit míveltem:

március 26. kedd
1.1 Fekvőtámasz falnál      20-20-20
4.1 Térdfelhúzás               15-15
5.1 Rövid híd                    15-15

március 29. péntek
1.1 Fekvőtámasz falnál      25-25-25
4.1 Térdfelhúzás               15-18
5.1 Rövid híd                    15-20
3.1 Függőleges húzás        30-30-30
2.1 Guggolás gyertyában   20-20

április 1. hétfő
1.1 Fekvőtámasz falnál     25-30-30
4.1 Térdfelhúzás               18-18

április 3. szerda
5.1 Rövid híd                     20-20
3.1 Függőleges húzás         35-35-35
2.1 Guggolás gyertyában    20-25

Különösebb részletezést nem mellékelek, a térdfelhúzással küzdök leginkább, a többi közepes kínlódások közepette ugyan, de azért jól megy. A kézenállást kihagytam, mert fáj tőle a fejem, egy-egy próbálkozást megejtek majd, de nem fogom erőltetni, egyelőre legalábbis.
---
Utóirat április 4-én: az alkaromban betyáros izomláz lett a 3-i függőleges húzástól, mégpedig azért, mert most nem oszlopnál, hanem az ajtóba kapaszkodva végeztem, gyakorlatilag négy-négy ujjal tartva magam... eddig nem szerettem a feladatot, de így, hogy ilyen frankón alkarra is lehet gyúrni vele, azt hiszem, egy darabig megtartom (esetleg még a vízszintes húzás mellett is, nem csak mint bemelegítés, hanem "teljes értékben"). Micsoda hírek, nemdebár?

3 megjegyzés:

  1. Na azért végre a várva várt komment! Ezt már szeretem csak így tovább! És természetesen óvatosan hiszen nem hajt a tatár! A kézenállás az érdekes nekem nem okozott gondot de másnál is olvastam, hogy problémás volt, tudom már Isildurnál. Lehet érdemes lenne utána nézni ő hogyan küszöbölte ki. Na majd ha megtalálom belinkelem ide, addig is hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Gyere a Vivicittára nagyapós kocogással, én meg tolom majd max pulzuson és akkor pont egymás mellett tudunk futni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövő hét végéig eldöntöm, hogy megyek-e... addig óvatosan növelem a terhelést, ha április 16-17-ig le tudok futni egy 75 perces futást úgy, hogy nem fáj utána a térdem, akkor megyek, ha viszont visszatér a fájdalom, akkor nem megyek, mert nem szeretnék még egy ilyen borzalmas másfél hónapot, amikor csak naponta egyszer megnézegetem a futócuccomat, majd sóhajtva becsukom a szekrényt... :)
      De ha megyek, akkor mindenképp egyeztessünk, benne vagyok egy közös futásban!

      Törlés