2013. április 11., csütörtök

Kisfegyenc - második hét

Magamat is meglepő módon még a második héten is folytattam a fegyenc gyakorlatok végrehajtását, igaz, amint az alábbi ábra is mutatja, meglehetős össze-vissza programmal, mind az időzítést, mind a gyakorlatokat illetően. De legalább csinálom, és mindig azt, amihez épp kedvem van, figyelve arra, hogy minden gyakorlat legalább egyszer legyen a héten...

április 5. péntek
3.1 Függőleges húzás        35-35-35
2.1 Guggolás gyertyában   25-25

április 7. vasárnap
1.1 Fekvőtámasz falnál     30-30-35
4.1 Térdfelhúzás               20-20
5.1 Rövid híd                    25-25

április 10. szerda
2.1 Guggolás gyertyában    25-25-10
1.1 Fekvőtámasz falnál      35-35-35
hasprés                               15-10-5

Hát igen. Hasprés, bár Wade fikázza, de szerintem lassan végezve legalább olyan gyilkos, mint a térdfelhúzás, amit egyébként nem igazán komálok, valahogy nem okés nekem az a póz, biztos torz vagyok, vagy ilyesmi. De azért megpróbálom végigvinni. Viszont a hasprést fogom nyomatni, később oldalra fordulós változatban is a térdemelések-lábemelések mellett is a jövőben.

1 megjegyzés:

  1. Hajrá, hajrá! A haspréssel nincs semmi baj főleg, hogy a lábemelést is csinálod! Ez mármint a lábemelés egy nagyon nehéz gyakorlat, kell hozzá a türelem és a kitartás, hogy a végére juss! A lényeg, hogy nyomatod 76-os nagyon büszke vagyok rád: Netudki :D ( a 69-es)

    VálaszTörlés