2013. április 23., kedd

Fegyencedzés 13. hét (2013. április 15-21)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Tizenharmadik hét (2013. április 15-21.)

Hát igen jól látod kedves olvasóm ez egy kicsit sem nevezhető rendes hétnek! Igen nagyon lightosra sikeredett szó se róla. Nem csináltam vízszintes húzást, nincs vádli szóval nagyon laza hétre sikeredett! Sebaj majd a jövő héten újra visszatérek, bizony ám! („I’ll be back!”)

2013. április 17. Szerda

Fekvőtámasz térdelve                                                  3*25 db
Guggolás támasszal                                                     3*25 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Térdemelés fekvésben                                     3*30 db

Vízszintes húzás: sajnos a tuti kis állásom már nincs meg (elvitték L) ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy itt az idő és az eszköznélküliséget hangoztató fegyencedzésemhez bizony eszközt kell vásárolnom. A gyűrű mellett döntöttem, mert az könnyen mobilizálható nem olyan fix mint mondjuk egy húzódzkodó és ráadásul több későbbi tervezett gyakorlathoz is ez tűnik célravezetőnek (mert nem állunk ám meg a mester szinteknél :D:D:D - na és ez az a pillanat amikor bilibe ért a kezem). Mondom ezt én, aki a húzódzkodás kőkemény MÁSODIK!!!! gyakorlatánál elbukott és hetek óta csak egy helyben toporog!

Fekvőtámasz térdelve: meg lett a 25, szép szabályos is volt meg minden, de azért őszintén megmondva egy kicsit lehangolódtam mert többet vártam el magamtól! Az utolsó sorozat végső 5 ismétlése nem volt éppen leányálom, bár azért távol volt attól, hogy azt írjam, hogy nem ment volna! Mint már említém, ez sem annyira „csajos” vagy én vagyok fos (rímel hahaha)! Egyébként a múltra visszatekintve, pár éve - na jó 20 – még kiröhögtem volna magam ha ilyen gyakorlatot kell csinálnom, vagy nagyon komoly kib@szásnak, leégetésnek vettem volna, most meg … (Tanulság még mindig fos vagyok)

Guggolás támasszal: szép és jó kis gyakorlat, nem okozott, a szép szabályos elvégzése gondot bár azért valljuk be a combok égtek, és éreztem a hatását. Persze az nem kizárt, hogy a megelőző futás is ludas volt ebben részben!

Térdemelés fekvésben: a hasra gyakorolt hatás ilyen magas ismétlésszámnál, már érezhető bár nem szakadtam meg, de ami meglepett, hogy új terület kezdett „fájni” az alsó has (nevezzem inkább lágyéknak?). Ez a rész a végén meglepetésszerűen ellenállt az utolsó 5-10 ismétlésnél az utolsó sorozatban hmmmm. Egy érdekes felfedezést tettem itt is: nagy a hasra gyakorolt hatásbeli különbség, hogy az emberfia behúzza vagy 90 fokosan beemeli a lábát az alsó helyzetben. Komoly hatást el lehet csalni a behúzással legalábbis nekem így tűnik. Tehát ha valakinek nehéz lenne a gyakorlat eme sorozatszáma ezzel tud „segíteni” de nem szabad elfeledkezni a gyakorlat rendes elvégzéséről a későbbiekben.

2013. április 14. Vasárnap

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 nulla :D eszközre várok
Térdemelés fekvésben                                            3*35 db szintlépés
Egyenes híd                                                                3*20 db
Kézenállás fal mellett:                                      3*30mp

Térdemelés: meg van a szintlépéshez szükséges mennyiség! Ezért és főleg mivel unom egy cseppet ezt a gyakorlatot ezért úgy döntöttem, hogy ez lesz az első szintlépős gyakorlatom! Jöhet a hajlított lábemelés. Könnyet sem ejtek ezért a gyakorlatért az tuti :D!

Egyenes híd: hát ez még mindig nehéz, úgyhogy elparkolgatunk amíg könnyebben nem megy. Vagy ez már sosem fog könnyen menni?????

Kézenállás: a szokásos remegős nyárfalevél konstrukciót adtam elő de éreztem menne tovább is! Mit tegyek növeljek vagy maradjak nem tudom! Hagyom, hogy az idő bölcsessége döntse el.

1 megjegyzés:

  1. Megnyugodva látom, hogy Kend is lazult egy keveset. Én a szombat-vasárnapi egész napos fűnyírás-gyepszellőztetés-pakolás programot kineveztem fegyencezésnek, ami egyébként jogos is, mert még mindig izomlázam van... de azért hajrá, kis lazulás kell néha!

    VálaszTörlés