2013. április 15., hétfő

Fegyencedzés 12. hét (2013. április 8-14)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Tizenkettedik hét (2013. április 8-14.)



2013. április 8. Hétfő

Fekvőtámasz térdelve                                                  3*15 db
Guggolás támasszal                                                     3*15 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 3*12 db
Térdemelés fekvésben                                     3*20 db

Vízszintes húzás: kint kezdtem szokás szerint a gyakorlatokat a vízszintes húzásokkal és rögtön az elején éreztem nem vagyok elég motivált most ehhez az egészhez (szóval a lényeg, hogy gyenge voltam, mint a harmat elég komoly motiváció hiány nem?). Éreztem ez most nem fog menni ezért a vádli gyakorlatot eltettem a későbbi edzésre és a húzásból is csak 12-t csináltam! Ennél viszont igyekezem a lehető leginkább követni a nagykönyvet és olyan szabályosan csinálni, hogy még Wade bácsi is csettintsen egyet a nyelvével ha véletlen rám irányítaná a műhódját (és miért is ne irányítaná rám) Ennyi :D!

A fekvő nagyon jól ment de mivel megfogadtam a múlt hét „csonka” bénázásai miatt, hogy a héten a múlt hetivel kezdek ezért nem emeltem a sorozatszámon maradt a 15 (még jó, hogy sikerült bosszankodsz kedves olvasóm hiszen ezt már lenyomtad egyszer és lám teljesen igazad is van) Ennek ellenére ígérem, hogy a második turnusban már emelni fogom 20-ra!

Guggolás támasszal: simán ment a 15 az okot valószínűleg a fentiek után már felesleges elemeznem irány a 20 (nem hiszem, hogy gondot okozna de meglátjuk)

Térdemelés: ismét csak egy gyakorlat ahol nem ért meglepetés pipa jöhet a következő 25.

2013. április 10. Szerda

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 3*10 db
Térdemelés fekvésben                                     3*25 db
Egyenes híd                                                                3*20 db
Kézenállás fal mellett:                                      3*30mp

Ma ismét az erőre és a szabályosságra mentem ezért hagytam a 10 ismétlés és hagytam erőt a bankban, mert ezután nagy vágyom már egy 3*18 vagy 20 ismétléses fejlődésre. Finoman szólva is megüt a guta, ha ez nem fog sikerülni, na de miért is ne sikerülne mikor én vagyok a király (legalábbis esténként egymagamban az udvaron) és a lesifotósok hada is csak ezt a fejlődést várja már egy jó ideje a környező fákon csüngve (vagy azok nem is lesifotósos hanem a gólyafészekből kihullott a fára kövesedett gólya guanó?). Szóval meg kell most már tennem ezt a lépést na!!!!

Térdemelés: eljutottam odáig, hogy ezt a gyakorlatot gyorsan be fogom fejezni. A fejlődés könnyen megy nagyon nem fáraszt ki, úgyhogy következő edzésen jöhet a 30 a pihenőre a 25 és aztán mihamarabb el akarom érni a szintlépést! Elég volt tehát innen felgyorsulnak az események!

Egyenes híd: ez a gyakorlat ma meglepett, hogy milyen nehéz volt. Mi történt? Lehet, hogy eddig nem jól csináltam? Most lett jó? Mindenesetre tény, hogy az utolsó 20 és abból is az utolsó 5 csak az akaratomon múlt, mert az erő már kezdett elhagyni. Teljesen felvillanyozódtam, végre itt egy kihívás alig várom a heti második menetet!

Kézenállás: sejtettem, hogy menni fog de azt nem, hogy ilyen kézremegés mellett. Hú de gyengusz Maris vagyok ez már igen! Nem gondoltam volna! Na itt van mit fejlődni mert ha így akarom leengedni magam akkor nincs az a break táncos (egyáltalán tudja vaki még rajtam kívül mi az a break?) aki el tudja ismételni azt a vízszintesen rezgő függőleges zuhanást amit én fogok produkálni. Egyébként már alig vártam ezt a gyakorlatot. Mindig is a felső öv legjobb gyakorlatának tartottam, de persze nem ilyen kocsonyás zselé módra. Szóval barátaim itt még van mit erősíteni, úgyhogy lehet, hogy ez a gyakorlat is sűrűbben fog szerepelni az edzésbeszámolókban!

2013. április 11. Csütörtök
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*75 db

Igen-igen jól látod kedves olvasóm egy plusz nap. Miért? Több okom is van rá:
1. Új futás edzés terv ami 5 napot takar ezért egy pár gyakorlatot át lehet ide rakni, ha már úgy is kint nyújtok miért ne fűszerezzem meg ezt valamivel amire a vádli tűnik a legjobbnak
2. kezd időrabló lenni a 4*75 vádli emelés ezért a heti egyszeri edzés és a leválasztás
3. és végül miért is ne?
Szóval neki fogtam és mit ne mondjak a nyújtással kombinálva ismét úgy éreztem, hogy visszatértem ami a döntésemet nagyban alátámasztotta. Na ezért ez nem jelenti azt, hogy könnyű lett volna csak hogy nem volt annyira  besza-behu. Jöhet a 80 ismétlés (majd csak elérjük már végre a 100-at esküszöm ünneplek egyet!)!

2013. április 13. Szombat

Fekvőtámasz térdelve                                                  3*20 db
Guggolás támasszal                                                     3*20 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 3*13 db
Térdemelés fekvésben                                     3*25 db

Vízszintes húzás:Igen jól látod csak 13! Erről ennyit nem megy és kész! Neki akartam esni mint azt ígértem volt de nem ment és ez van. Ha lassan kell fejlődni, hát akkor lassan fejlődünk! Ráadásként másik csapás is ért mert a fájintos kis állásomat el kellet bontanom, úgyhogy amíg más nincs megyek vissza az asztalhoz. Na Faxa! Szóval mi a terv kérdezed kedves barátom? Mondom! Az a terv, hogy ha nem megy így akkor próbáljuk egyesével emelni a sorozatszámot! Igaz így lehet, hogy az örökkévalóságig fogom ezt a gyakorlatot csinálni de ez van. Amíg nem meg a 3*40 addig nem engedem és slussz! Persze nem tudom az asztal mennyire vet vissza de ez már holnap kiderül!

Fekvő: ment nem is vártam mást de azért azt meg kell jegyezni, hogy csajos fekvő ide macsó fekvő oda ez a gyakorlat is tud kellemes kis küzdést okozni ha kellően lassan csinálja az emberfia! Jó volt jöhet a 25!

Guggolás: nem okozott gondot simán megcsináltam! Dr. Bubó után szabadon Kérem a következőt (azaz jöhet a 25), mert beszél majd az utókor kiről hohoho dr Bumbullróoól :D!

Térdemelés fekvésben: ment a 25 de azért a sok lefitymálásom ellenére meg kell jegyezni, hogy ez a gyakorlat is szépen fejleszt és az utolsó sorozat után jól esik kicsit hason homorítani na. Bocs Wade mester tudom, hogy szerinted az ilyen nyújtás totál haszontalan fitness ökörség de azért nekem ez jólesett (és valljuk be korábban is beleestem ebbe a bűnbe!).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése