2013. február 3., vasárnap

Fegyencedzés 2. hét (2013. január 28- február 3.)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Második hét (2013. január 28-február 3.)

2013. január 29. Kedd

Gyakorlatok:
Fekvőtámasz falnál                              3*50 db
Guggolás gyertyaállásban                     3*50 db
Függőleges húzás                                 3*50 db
Vízszintes függeszkedés                       3*15 mp

Megint kint kezdem a futás után a függőleges húzással. Most is a teljes mozgás tartományt kontrolláva csináltam a mozgást így már egy kicsit fárasztó volt de még mindig nem volt megterhelő. Mostantól ebben a négy hétben ezt fogom csinálni  de váltott kézzel 2-3*50-et kipróbálva utána jöhet a következő gyakorlat! A szünetekben most is csináltam a vízszintes függeszkedést. Már 3*15 mp megy. Levettem a kesztyűt és így mindjárt más lett a fogás :D! Ettől függetlenül a végén majd be….. de megvolt :D!

Fekvőtámasz falnál! Az 50 ismétlés már kemény volt éreztem az izmaimat volt remegés meg minden ami fura volt hogy a kezem zsibbadt el amire nem is számítottam a  második sorozatnál! Jó lesz ez csak nyomatni kell :D!

Guggolás gyertyaállásban: Az 50 ismétlés ment, de nem volt túl kényelmes. Amin nagyon meglepődtem, hogy a combizmaim a végén tényleg jól „dolgoztak és nagyon jó kis gyakorlat lett belőle a kényelmetlensége ellenére! Emellett ennél a sorozat számnál már a test izmaim is jól „szerepeltek” bár az erősítés itt még igen sok izzadtságomba fognak kerülni!

2013. január 31. Csütörtök

Gyakorlatok:
Térdfelhúzás                                        3*25 db
Rövid híd                                            3*30 db
Fejenállás fal mellett                             2 perc
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel: 4*25 db
Vízszintes függeszkedés                       3*20 mp

Kint végeztem a vádlival (könnyen ment) a szünetekben megpróbáltam a 20 mp-es vízszintes függeszkedést! Az első rezzenéstelenül ment (na ugye van itt fejlődés :D) a második ment a harmadiknál az utolsó 5 mp-ben már szenvedtem de meg lett és ez megelégedéssel töltött el! Maradok az 5 mp-es növeléseknél :D (ha így haladok …)!

Térdfelhúzás: a várakozásomnak megfelelően nehezen ment! Arra viszont nem gondoltam volna, hogy a 25-ös ismétlés is meg fog kínozni! Emelni akartam az ismétlést de ez teljesen illúzió lett! A második sorozatba kétszer bele is kellet pihennem 5 mp-re ez nem jó! Továbbra is incselkedem vele hogy minden edzésre betegyem de ez még korai még idő kell!!!!!!!

Rövid híd: Nagyon jól ment egy kitűnő gyakorlat szabályosan égett a hátam a végén! A sorozatszámnál továbbra is emelem 40-ig de utána még maradok a gyakorlatnál amíg nem érzem elég erősnek magam (törzsizmokra ráfér a kínzás).

Fejenállás fal mellett: A 2 perc meg lett de nem tudtam volna még egyszer megcsinálni. Maradok szeretném elérni a 2*2 percet de ez még várat magára!

2013. február 2. Szombat

Gyakorlatok:
Fekvőtámasz falnál                              3*50 db
Guggolás gyertyaállásban                     3*50 db
Vízszintes húzás                                   2-5
Függőleges húzás                                 1*150 db
Térdfelhúzás                                        3*15 db

A vízszintes húzással kezdtem 2 sikerült (igen nehéz gyakorlat főleg mivel nem melhez hanem állhoz húztam (ezt korrigálnom kell). Egyben megcsináltam a 150 függőleges húzást azon célból, hogy így egyben talán jobban érzem de nem! Ezután 5 vízszintes húzás jött (ld. Előbb) Azt hiszem jövő héten áttérek a vízszintesre minden ellenkező korábbi kijelentésem ellenére!

Fekvőtámasz falnál: ment de még mindig van fejlődni való ez marad! A térdfelhúzást a fekvővel együtt csináltam szuperszettben! Kivette a zsírom szó se róla (sajnos nem szó szerint!) :D!

Guggolás gyertyaállásban: megy de itt is van fejlődni való ezért marad! Igyekeztem mindkét gyakorlatnál a mozgás tökéletességére koncentrálni! Ennél a gyakorlatnál sokat javult a hatásfoka, amikor az egész testemet igyekeztem a mozgástartomány teljes ideje alatt megfeszítve tartani! Jó lesz ez :D!

Kíváncsi lennék egy ilyen edzéssel mennyi kalóriát égethetek el? Ja, el ne felejtsem tegnap felregeltem a kalóriabázisra (kaloriabazis.hu) és elkezdtem a tényleges számolgatást. Bízom benne, hogy a harcos étrend és az együttesen meghozza a kívánt hatást! Csak arról a fránya falásról tudnék leszokni!

2013. február 3. Vasárnap

Gyakorlatok:
Térdfelhúzás                                        3*30 db
Rövid híd                                            3*35 db
Fejenállás fal mellett                             2 perc
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel: 4*25 db
Vízszintes függeszkedés                       3*25 mp

Kint: Vádli meg volt nem okozott gondot! Azért a vége felé már kezdtem érezni! Irány a négyszer 30!

Vízszintes függeszkedés! Első ok, második húzósabb, harmadik már a végénél kemény de meg volt. Jöhet a 30 mp!

Térdfelhúzás: Első ok (nehéz volt de ment) második 1 szuszogással ment 20-10 A harmadik 14-6-5-5 tehát három szuszogás is volt! Ez nem megy úgyhogy helyben járás lesz plusz a másik napokon erőltetem a 3*15-t + 1-et!

Rövid híd: nagyon állat gyakorlat nagyon jól ment de a végén égett a derekam mint a pokol tüze! Tetszik (az okokat már megírtam :D)

Fejen állás: kemény volt de ment! A végén már visszaszámoltattam Orsival! Kicsit közel volt a fejem ezért rossz fogást fogtam (hajlítanom kellett a nyakam! Na ez 2 percig kínzás volt de meg van és ez a lényeg!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése