2012. december 1., szombat

Gurtni

Megérkezett az új "öv" (ez a jó szó rá? vagy mi?) a pulzusmérőhöz. Kézbe véve a régit és az újat egyszerre, döbbenetes a különbség, a régin szinte domború, és érezhetően kemény, szinte műbőr-szerű a pulzust mérő fényes rész (nyilván a gumis pánt is gyűrött, de az nem jelentene gondot), míg az új övön nem is lehet szinte érezni, lágy és hajlékony. Hát... nem túl biztató, mert júniustól októberig futottam vele kb. 50-60 órát egyfolytában, ezalatt használódott el. Mondjuk azt nem tudom, hogy vajon ha minden futás után kimostam volna tiszta vízzel, akkor jobb lett volna-e a helyzet. Ezt az új övet majd megpróbálom mindig mosós üzemmódban, kíváncsi vagyok, meddig fogja bírni...


Egyébként pedig december 10-re ígérte az amazon.de, hogy házhoz hozza a Garmin Forerunner 610-est... elgyengültem, Ivett is jóváhagyta, a hitelkártya keretbe is belefért, úgyhogy nem álltam tovább ellen a kísértésnek, és remélhetőleg karácsony után már órával futok, nem telefonnal...

2 megjegyzés:

  1. Az övre azt írják, hogy elég 5 edzésenként kimosni, szerintem az elég kell legyen, de Te tudod.
    A Garmin jó döntés volt nem is kérdés ismered az indokaimat nem írom le még egyszer.
    Ja én is megkaptam az övet és a szívritmus jeladót is tök jó. Jövő kedden meg jön az óra úgyhogy már majd megpusztulok, hogy az első összehangolt edzést lenyomhassam vele! Utána viszont úgy döntöttem, hogy csak karácsonyt követően fogom használni! Kell ez az izgalom, tök jó, és a karácsony is szebb lesz így. Ez olyan karácsonyos ... tudod mire gondolok :D.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi leszek a Garminos tapasztalatokra. Már régóta szemezek vele én is, de olyan fájdalmasan kurva drága, hogy egyre halogatom a vásárlást, pedig nem fogom megúszni.

    VálaszTörlés