2012. december 17., hétfő

Még mindig fájdogál...

A jobb oldalon a combcsontom "forgó" részén még mindig fájás lakozik. Hiába tettem át a szombati futást vasárnapra, majd a vasárnap hiába töröltem a programpontot, a fájás makacsul csak ott lapul, és egy-egy mozdulatnál bele-belenyilall. Nem elviselhetetlen, épp csak kellemetlen, az a fajta, amelyik mindig emlékeztet arra, hogy valami nem stimmel.
Ma reggel egy nagyon kényelmes, laza 35 perc tervével vágtam neki a ködfalnak hat után pár perccel, és az első ötszáz méteren fontolgattam, hogy vissza is bicegek az otthon melegébe. Fájt. De aztán, ahogy bemelegedtem, egyre kevésbé éreztem, a vége felé már csak a lejtős részeken lefelé lépéskor vettem észre, hogy ott van. A futást végül abszolváltam, 146-os átlagpulzussal 5,74 km, benne laza 97m emelkedő (ma a Barlang utca felé kanyarítottam a befejező pár percet, ami nem véletlenül kapta a nevét, lapos részeken ritkán van barlang ugyanis, a néphiedelem szerint...).

-----------------------
Keddi update: most már nem csak fájdogál, hanem rendesen fáj, úgyhogy a futást átmenetileg felfüggesztem, amíg rendbe nem jön a dolog. Úgy tűnik, a tegnapi 35 perc nem tett jót, sőt. Marad a kenőcs, meg a fegyencedzés és/vagy a miCoach által ajánlott kiegészítő edzések, mindenféle nyújtó- és erősítő gyakorlattal...

3 megjegyzés:

  1. Nem volt időm kommentelni mert tovább képződtem és csak most olvasom mi történt! Pedig rögtön írtam volna ha időben olvasom! Vigyázz mert a sérülés a legrosszabb és ha a pihenéssel nem javul tessék orvoshoz fordulni ez nem vicc! Ne légy olyan mint a családunk többi tagja beleértve persze engem is!
    Informálj majd hogyan halad a javulás! Nem elfelejteni ám!

    VálaszTörlés
  2. Jelentem, a szorgos kenegetés, és a fegyelmezett pihenés hatására már elmúlt a fájdalom, most még kell némi önuralom ahhoz, hogy ne menjek futni (délután 7 fok volt, pluszban... ideális - lett volna). Talán majd a hétvégén egy-egy félórás kocogást beiktatok, de az is lehet, hogy karácsonyfavásárlás és játszás lesz belőle :)

    VálaszTörlés
  3. Na csak óvatosan mert fenyítés lesz itt a karácsony szellemében :) úgy ám! Én egyébként Orsival és a lurkókkal közösen a második opcióra szavazok, és majd első vagy második napján az új óra felszentelésére lehet kocogni is ha addig tünetmentes leszel :)! Megvolt az első hosszúm (28 perc) érdemes a Garmint és az adidast összehasonlítani, ott nagyon látszik miről beszéltem!

    VálaszTörlés