2013. március 3., vasárnap

Fegyencedzés 6. hét (2013. február 25 - március 3.)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Hatodik hét (2013. február 25.-március 03.)

2013. február 26. Kedd

Gyakorlatok:

Fekvőtámasz előredőlve                      3*20 db
Bicskaguggolás                                    3*20 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)         1*5 db
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)          7-7-8 db
Térdfelhúzás                                        3*25 db
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*45db

Vádli: Kezd komolyra fordulni az ügy. Most már kezdem érezni a gyakorlatot a vége már kicsit szenvedős, de még nem drámai. Kíváncsi leszek mi lesz a 100 ismétlésnél (azon kívül, hogy szétunom magam a gyakorlat alatt :D!

Közben szokás szerint ment a vízszintes húzás. Meglepődtem. Az egyenes láb nem ment olyan könnyen, de a hajlított lábbal könnyedén megküzdöttem ráadásul a sebesség is tökéletes volt!! A végére még maradt erőm egy pluszt is csinálni! Nagyon örültem ennek az „egynek”. Újításképpen behoztam, hogy a második napon kevesebbet csinálok, hogy legyen erőm fejlődni. Később remélem ez látványosabb lesz! Természetesen ezt a kevesebbet még lassabban csinálom végig :D!

Fekvő: Ez a sorozatszám már kezdte átdolgozni a mellizmomat is amit nagyon élveztem. Végre régi jó érzések kerültek elő. Nem értem el amire képes vagyok, ezért a héten még emelek jöhet a 25.

Bicskaguggolás: A fiúk kisszéke túl alacsony volt, mint már említettem nem vagyok a hajlékonyság szobra, de a kis asztaluk pont megfelelő volt a támaszhoz és még a leírásban szereplő magasságnak is megfelelt. Jó volt a 3*20 el is fáradtam, és meg kell mondanom, hogy itt is jön a nehezebb, mint gondoltam érzés. Ami meglepett, hogy nem a combomban, hanem a csípőmben éreztem jobban a gyakorlatot, tehát itt van a gyenge pont, emellett nem szabad elmennem oda fogok figyelni!

Térdfelhúzás: szépen szabályosan ment nem okozott gondot! Csütörtökön jöhet a 40. Itt az ideje bekeményíteni :D!

2013. február 28. Csütörtök

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 1*3 db
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)                                  3*5 db
Térdfelhúzás                                                               3*35 db
Egyenes híd                                                                3*10 db
Varjútartás                                                                  3*10 mp

Vízszintes húzás: Jól ment bár ez most a pihenő sorozat ezért ez nem számít nagy dolognak :D!

Térdfelhúzás: Nagyon szépen sikerült ez a gyakorlat teljesen uraltam a testem most már megérett a helyzet a 40-re és onnan a szintlépésre!

Egyenes híd: Kezdem szokni a gyakorlatot, de nem nevezném könnyűnek, még egy kicsit szoknom kell, ezért maradok a héten a 10-es sorozatnál, azután majd meglátjuk.

Varjú: egyre jobban megy a gyakorlat a 10 mp már meg volt, de még ingatag a gyakorlat van mit fejlődni és stabilizálni. Hihetetlen összpontosítást igénylő gyakorlat és én azt hiszem ma nem igazán sikerült az összpontosítás!

2013. március 2. Szombat

Gyakorlatok:

Fekvőtámasz előredőlve                      3*25 db
Bicskaguggolás                                    3*25 db
Vízszintes húzás (hajlított lábbal)          7-7-8-7 db
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*45db

Kint kezdtem a vízszintes húzással, de nem igazán voltam ma formában ezért maradtam a hajlított lábú húzásnál, mert az egyenes nem ment! Ezért inkább 4 sorozatot csináltam a már „szokásosnak” nevezhető becsempészett 8-cal! Pihenésképpen kihagytam a hasat, viszont holnapra megpróbálom a 40-et kompenzációként!

A vádli ment bár kemény volt a 45 ismétlés, de mi másra számítana az ember ennél a gyakorlatnál ilyen ismétlésszám mellett.

Fekvő: ezt a sorozatszámot már megéreztem, de nagyon jól alkalmazkodott a testem a terheléshez ez a gyakorlat nagyon jól esett. Megyünk tovább az emeléssel.

Bicskaguggolás: nagyon kemény gyakorlat és ezt most a 25-ös ismétlés jól megmutatta. A csípőm szinte égett és ebben a gyakorlatban ez a fontos ezért ennek nagyon örültem!

Zárszó: azt hiszem nem ez volt a legjobb edzésnapom, de ilyen is kell remélem nem lesz hosszú távú.

2013. március 3. Vasárnap

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 7-5-5db
Térdfelhúzás                                                               3*40 db
Egyenes híd                                                                3*10 db
Varjútartás                                                                  3*20 mp

Megszületett az újítás a vízszintes húzásban!!! Itt maradt korábbról két kőműves állvány, amire kb. csípőmagasságban rá van hegesztve két merevítő vas. Ezekre rátettem egy régi ásónyelet és úgy húzódzkodtam. Nyújtott lábbal is ment az 5 ismétlés ezért megpróbáltam csak ezzel a gyakorlattal előrehaladni felejtve a hajlított lábat! Remélem a fejlődés jobb lesz, mint az asztalnál volt, az izommozgás mindenesetre sokkal definiáltabb. Ennek ellenére valljuk be ez a gyakorlat bebizonyította milyen gyenge a hátam, amit eddig is tudtam a múltból (mikor lesz ebből 3*30 vajh?). Sebaj, a bázis jó (szar) innen lehet jól fejlődni, tehát itt egy újabb kihívás, amire érdemes ráfeküdni, mégpedig sürgősen, amíg az állvány még itt van!!

Térdfelhúzás: eljött hát a végső sorozat. Őszintén nagy várakozással, de nagyon magabiztosan kezdtem neki ennek a feladatnak! És nem is volt hiábavaló a magabiztosság. Szépen végigcsináltam bár az utolsó sorozatnál már kínlódtam rendesen. Ha a jövő héten sikerül végig csinálnom, akkor utána szintlépés következik!

Egyenes híd: ment, de még mindig nem érzem ezt a gyakorlatot. Ebből az okból kiindulva a jövő héten emelek a téten és 15-s ismétléssel fogom csinálni. Majd meglátjuk, az mit hoz ki belőlem :D!

Varjútartás: Igen jól látod kedves olvasó sikerült a 20 másodperc, amire nagyon büszke vagyok. Mint írtam ez a gyakorlat inkább fejben dől el szerintem, és most a megfelelő koncentrálással ez sikerült háromszor is, ezért nem nevezném kezdők szerencséjének!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése