2013. március 24., vasárnap

Fegyencedzés 9. hét (2013. március 18-24)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Kilencedik hét (2013. március 18-24.)

2013. március 19. Kedd

Gyakorlatok: (most megmértem az összes gyakorlatot 368 kcal volt az energia égetése :D!)

Fekvőtámasz előredőlve                                              3*40 db
Bicskaguggolás                                                           3*40 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 15-13-11 db
Térdemelés fekvésben                                     3*15 db
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*60 db

Nos mint az Einstein óta köztudott, a világban minden relatív! Ezért ezt a mai edzést is kénytelen vagyok így megközelíteni. Három és fél nap hasmenés után szerintem nem állok rosszul, bár ha azt írnám le, hogy hol kellene járnom, akkor nem kis elégedetlenséggel kellene nyilatkoznom! De az élet szép ezért nézzük a szebbik oldalát! Ami tény az tény igen megszenvedtem a mai edzést (egyébként a futásban is közel 1 perc/km-t romlottam három nap alatt – borzasztó!!!! :D viszont lefutottam – ez az elmúlt napokban átéltek után - győzelem!!!! De MEGCSINÁLTAM! Lássuk a részleteket:

Vádli: kín-kín-kín. Meg lett a 4 sorozat, de ha szerdán is ennyit kínlódok, akkor lehet, hogy parkoló pálya jön egy kicsit. Hozzá kell tenni, hogy már a futás lején éreztem, hogy nem 100-as a vádlim ezért a korábban megszokott (egy ideje hála istennek elfelejtett vádli merevség, a vége felé a gyűrött zokni érzés) kellemetlenségek előjöttek. Fel kell töltődnöm nem kérdéses! Majd a szombati edzés megmutatja mi legyen, a nyújtást mindenesetre ezerrel újra nyomom (nem mintha eddig megfeledkeztem volna róla).

Vízszintes húzás: ennyi ment barátaim szabályosan, ami valljuk be teljesen letörhetne, ha nincsenek a már ismert körülmények! Remélem ezen gyorsan átverekedem magam! (Tempus fugit – nincs nálam örökké az állvány!!)

Fekvőtámasz: itt nem éreztem, hogy megcsappant volna az erőm, persze itt az elvárások is nagyobbak mint máshol. Jól sikerült teljesítenem a 40 ismétlést és ez marad is most egy ideig. Rámegyünk a tökéletes gyakorlat kivitelezésre.

Bicskaguggolás: Megvolt a gyakorlat, de égett mint a fene a csípőm. Most már tudom, hogy anno miért nem szerettem lábra edzeni. A futáshoz viszont remek kiegészítő edzés ezért eszembe sem jut behódolni a régi érzéseknek! Marad és tökéletesítjük a váltásig.

Térdemelés fekvésben: ez a gyakorlat tényleg sokkal gyengébb, mint az előző, itt azt hiszem behozom a „lemaradásomat”. Tovább kell lépni bár mivel ez csak „pihenő nap” ezért a 20-at még megnézem magamnak!

2013. március 21. Csütörtök Vasárnap helyett majd még egyszer
2013. március 22. Péntek a Csütörtök helyett

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 3*10 db
Térdemelés fekvésben                                     3*20 db
Egyenes híd                                                                3*15 db
Varjútartás                                                                  3*30 mp

A két edzés együttes elemzése: A teljes sort megcsináltam mind a két nap.

Vízszintes húzás: Teljes mértékben kontrollálom a 10 db ismétlést ezért a „pihenő” napi adagot emelni fogom 12-re remélve, hogy a „fő” napra is jó hatással lesz! Elmúltak a fagyos csúszós talajviszonyok (és remélem már nem is jönnek vissza) így a testtartásomat is sikerült stabilizálnom ami a gyakorlat tökéletes elvégzéséhez vezetett azonnal!

Térdemelés fekvésben: Kezd „keményedni” a gyakorlat. A 20 ismétlés már elég kemény feladat de a jövő héten megyek a 25-re azt hiszem nem lesz vele gondom még ha nehéz is lesz. A mozgást már megszoktam, de valljuk be lehetnék egy kicsit lazább is akkor jobban menne (vagy mégsem?).

Egyenes híd: továbbra is kényelmetlen és nehéz gyakorlat nem igazán merek a 15 ismétlésről elrugaszkodni. Lehet, hogy itt jön be az a faktor ami miatt coach Wade nem ajánlja a kezdését ezeknek a gyakorlatoknak csak az edzés későbbi fázisában! Arra gondolok, hogy az egyéb módon edzett törzs és végtag izmaim még nem erősödtek meg eléggé ehhez a gyakorlathoz. Mindegy a héten még így is úgy is marad a 15 majd vasárnap meglátjuk mi legyen!

Varjútartás: iszonyú kemény a 3*30 mp. Nem is gondolná az ember, hogy egy ilyen látszólag egyszerű tartást milyen nehéz fél percig megtartani. Na mindegy van időm hozzá szokni ehhez is!

2013. március 23. Vasárnap

Fekvőtámasz előredőlve                                              3*40 db
Bicskaguggolás                                                           3*40 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                                 15-15-12 db
Térdemelés fekvésben                                     3*15 db
Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:          4*60 db

Sajnos a szombati edzést ki kellett hagynom mivel vendégségben voltunk ezért bár a futás meg volt a fegyencedzés elmaradt pontosabban elhalasztottam a jövő hétre. Úgy látszik valami pótlás mindig akad. Sebaj a jövő héten (ha nem jön közbe semmi) egyenesbe teszek mindent! Ebből következően tehát ma a szombati edzést nyomom!

Vádli:Mára jobban ment a gyakorlat, úgy látszik a menet az, hogy kedden még megkínoz, de utána a második edzésnapon már „megszokom” és megy az ügy. A lényeg, hogy jöhet a 65 ismétlés!

Vízszintes húzás: csak nem ment olyan könnyen mint gondoltam. Úgy látszik ez az 5 plusz ismétlés még nagyon sokat vesz ki belőlem, többet mint amennyit a gyengusz hátam elbír! A francba pedig már úgy beleéltem magam akár a 20 ismétlésbe is! Ezen a területen több türelemre van szükség és kész! Marad a 15 de amint meg tudom csinálni, lépek tovább!

Fekvő szépen ment a kellő izzással. Igazság szerint megértem a szintlépésre, amit a jövő hét után meg is fogok lépni!

Bicskaguggolás: Akarat gyakorlat ez nem győzöm hangsúlyozni. A csípő még mindig ég és fárad de már nem remegnek az izmaim mint a kocsonya és ez jó! A fekvővel együtt léptetem a gyakorlatot!

Térdemelés: pihenő napi laza volt sima ügy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése