2013. január 15., kedd

Vércukor, vagy mi...

Múlt héten egy kellemes esti gofri-vacsora után vittem altatni a gyermeket, majd kilenc körül futócipőt húztam, és nekiindultam a harminc perces alapozó kocogásnak. Eddig semmi rendkívüli. Ám ami a huszadik perc táján történt, az egy kissé szokatlan újdonság volt. Egészen pontosan olyan gyomorkörnyéki belső remegés, üresség (és éhség-) érzet és elgyengülő kar- és lábizmok formájában manifesztálódott a - szerintem - vércukorszint hirtelen leesése. Kissé értetlenül álltam a dolog előtt, de valahogy hazaslattyogtam, és megfogadtam, hogy futás előtt nutellás gofrit soha többet... Általában teljes kiőrlésű pirítost szoktam vacsorázni, és akkor sosincs ehhez hasonló problémám.
Mellesleg az időjárás és a puhányságom következtében elég sokat futok benn, padon, aminél unalmasabb dolog kevés van a világon, de ha egyszer jégpálya (vagy felváltva térdig érő latyak) odakinn minden, akkor inkább az unalom, mint utána a fekvőgipsz.
Még inkább mellesleg: nagy várakozás után végre ismét "Zöld" az Activity Meter mutatóm a micoach oldalon, vagyis a futásaim mennyisége az utóbbi 21 napban elérte a (számomra) normálisnak tekinthető mennyiséget.
A türelmetlenség egyébként alattomos méreg, a három hetesre tervezett 30-40 perces futásokból álló "visszatérő" programom utolsó hetében már nagyon viszket a talpam, hogy végre hosszabbat és/vagy tempósabbat fussak, tegnap este is elég nehéz volt megállni, hogy ne "fussam el" a kiírt 30 percet. De ha már lelkileg ezzel terrorizálok másokat, családtagokat, padavanokat és sporttársakat (egyben), és még Norbival is az a vadiúj jelszavunk, hogy "TÜRELEM!" (hát igen, kicsit türelmetlen a drágám...), akkor igazán az a minimum, hogy példát mutatok. Úgyhogy tegnap is szépen "zöldben" futottam végig az zöldet, hiába a kísértés...

5 megjegyzés:

  1. Érdekes, ez az edzés előtti kajával lenne összefüggésben? Nekem a lassú+hosszú futások tudják ezt előhozni, vszeg az előtte elfogyasztottaktól függetlenül... kérd meg életed párját, hogy csináljon neked is házi energiagélt! :) http://fenekigtejfel.blog.hu/2013/01/01/ujevifogadalmista_sportolok_szevasztok_valamint_energiagel_hazilag

    VálaszTörlés
  2. Múlt héten néztem a házi gélgyártás titkait a Fenékig Tejfelen, már csak neki kell állni, és legyártani :)

    VálaszTörlés
  3. Igen az egyetértek ez lehetett az ok de azért vigyázz mesterem nehogy bajod legyen. Akartam azt is mondani, hogy bár a futásaid időtartama nem hosszú és az iram sem túlzó (tudom milyen amikor tombol benned a sebesség iránti vágy és meg kell fékezned) de így hirtelen a heti 5-6 edzés nem sok egy kicsit? Alszol Te eleget? Nehogy túlhajtsd magad!!!! Veled vagyok hajrá!

    VálaszTörlés
  4. Heti négy futást nyomok - mondjuk ezen a héten még csak egy jött össze... szóval nem hiszem, hogy túlhajtanám magam, nyár végén volt heti hat futás, 40km összesen, na akkor éreztem, hogy fáradt vagyok. :)

    VálaszTörlés
  5. Értem én értem nem is feltétlenül csak erre gondoltam! De 5-6 futás plusz a fegyenc és tetejébe még a fogyókúra ... Ezt gondolom én kicsit soknak! De azért nem aggódom csak vigyázz magadra :D!

    VálaszTörlés