2015. november 9., hétfő

Első hét - mérsékelt siker, de legalább nem teljes kudarc...

Na kérem. ma reggeli mérlegelés 76,2kg, vagyis pont változatlan egy hét alatt.

Kalóriagazdálkodásilag nagyon nem tett jót a péntek esti sörözés/pálinkázás, de hónapok óta terveztük az eseményt, csapvizet meg nem iszom, ha már sörözni megyünk... A vasárnapi eredményt meg a szüléknél tett látogatás, és a nem éppen degusztációs adagokkal szervírozott halászlé, kakaspörkölt, rántott velő, almás süti menü húzta keresztbe, de a nettó átlag még nem haladta meg a tömeg szinten tartási szintet, úgyhogy annyira nincs nagy vész. Zsír még mindig 39%, a 30% helyett, nesze neked koleszterinszint...

A fegyencedzés vonalon nagyon aktív voltam. Több Frank Medrano videót is megnéztünk Norbi fiunkkal a youtube-on, és megállapítottuk, hogy nagyon izmos, és nagyon erős a bácsi, nekünk is ez a célunk. Aztán legóztunk tovább. Vagyis az alapozási fázisban vagyok, gyakorlatot még nem végeztem, de mentálisan már rákészültem a feladatra a Medrano videók megtekintésével és persze a könyv előbányászásával-átlapozásával, meg a Rep Counter alkalmazás újbóli telefonra töltésével, ami egyébként ügyes kis app, a bevitt adatok alapján javasol következő edzés ismétléseket.

Jóga: szintén alapozási fázis, FitStar Yoga app letöltve, gyakorlatok letöltve, a félórás programot még nem volt időm végignézni, de első látásra megállapítottam: legalább kétszer végignézendő, mert miközben ott szuszogok down dog up leg pozícióban, nem lesz alkalmam még az ipadet is bámulni, hogy most akkor mi is jön... 

Futás: Attól függ, hogy nézzük... a szintfelmérőtől majdnem kipurcantam, a másik két félórás kocogás nem volt nehéz, az viszont már annál nehezebb, hogy kilenc után indulok neki este, miután már beszunyáltam egyet Norbi altatása közben. De hát ez van, a hajnali futásnak még a gondolatától is berzenkedek. Ezt legalább csináltam... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése