2015. november 1., vasárnap

2015 végi és 2016 évet megalapozó edzéstervek, verseny tervek


2015 végi és 2016 évet megalapozó edzéstervek, verseny tervek

Először is a rövid értékelés: 2015 év sikeresnek tekinthető hiszen lefutottam életem első félmaratonját ami nem kis nehézségek közepette sikerült de befutottam és ez a lényeg. Sok tervem volt ezen túl is de sajnos mindet átírta az élet ezért elmondhatom, hogy edzettem ami azért valljuk be még mindig sikernek tekinthető :)! Edzés adataim: futottam 565 km-t bringáztam 604 km-t úszás  semmi, erőedzés nuku ( ha a fiúk cipelését nem vesszük bele). 2014-ben 324 km-t futottam, 43 km-t bringáztam és 2 alkalommal úsztam 4 km-t. Ebből a szempontból tehát a korábbiakban megfogalmazott siker szót eszerint lehet értelmezni. Ez viszont nagyban elmarad a terveimtől, vegyük például a legalább 3 félmaraton lefutását, vagy hogy egyszerűbbeket fogalmazzak meg a fuss 2015 km-t kiírásra is jelentkeztem (kis nagyképű) az edzésonline-on, de bringában is az volt az elképzelésem hogy a futás mellé beteszek még min. 2000 km-t. Bevallom ezen tervek megvalósulásának nincs realitása de az okokat, hogy miért hiúsultak meg ezek a tervek érdemes kielemezni.

Okok:
1. A legfőbb ok a SÚLY. Sikerült lefogynom 95 kg-ra de azt nem tudtam megtartani sőt ismét a kiinduló 98-99 kg között van a súlyom!!!!!! ÓRIÁSI HIBA!
2. Túl agresszív edzéstervek, teljesítmény célok. Amikor kellett volna menni akkor lazán kezeltem, amikor már elúszni látszott a hajó az újra kezdés helyett fafejűen a felzárkózást tűztem ki célul ami túlterheléshez, kifáradáshoz és kisebb sérülésekhez vezetett (még szerencse hogy csak kisebb).
ÓRIÁSI HIBA!
3. Nem erősítettem! ÓRIÁSI HIBA! Akkor fejlődtem a legjobban mikor a fegyencet is toltam ami a testem nem futással foglalkozó részét erősítette meg ami ELKERÜLHETETLEN a sikeres futáshoz!
4. Nem aludtam és esténként nassoltam ami lám az 1 pontot rögtön más megvilágításba helyezi.

Ennyit erről, mindenki vonja le a maga tanulságait én levontam a sajátjaimat!

 2016

Célverseny - Edzéstervek
I. 2016.03.20. Rotary félmaraton ahol szeretném megdönteni a 2015-ös időeredményemet, de nincs kényszer a cél további edzettség, állóképesség megszerzése a tavaszra.
Futó edzésterv: 20 hetes adidas mycoach (4-es verzió) heti négy alkalom (kedd, csütörtök, szombat, vasárnap).
Fegyencedzés: (hétfő, kedd, péntek, vasárnap) a 2013-as tapasztalatokkal indítva.
1. nap: fekvőtámasz, húzódzkodás, guggolás
2. nap: lábemelés, híd, kézenállásban fekvő támasz
Jóga: csütörtök, szombat.
SZERDA - PIHENŐNAP!!!!!!!!!
II. 2016 április Daru vonulás: félmaraton gyorsabban.
Futás gyorsító edzések beiktatása, minden más marad.
2016. nyár a fentiek teljesülése esetén egy október 20 hetes maratoni felkészülés beiktatva egy augusztus végi, szeptember eleji félmaraton verseny felmérendő az erőállapotomat. Többi marad.
2016 október egy maraton teljesítése.

SÚLY, FOGYÓKÚRA:
Nincs irgalom cél a 87 kg mert csak ott tudom teljesíteni ezeket a terveket. Cél heti 0,25 kg végleges elvesztése. Szigorú kalória kontroll szénhidrát mentes életmód.

VÉGÜL DE NEM UTOLSÓ SORBAN: kiegyensúlyozott alvás az edzésekhez és a napi terheléshez igazítva. Kevesebbet kell játszanom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

STAY HUNGRY!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése