2015. június 24., szerda

2015 első félév



2015 első félévének sport teljesítménye avagy ismét bebizonyosodott, hogy nagy akarásnak nyögés a vége
 

Mit is mondhatnék, sajnos nagyon satnya volt ez a félév pedig komoly reményekkel indultam neki de a sors vagy más megváltoztatott sok célt és sokszor az elképzeléseket teljesen átírta.
Ahhoz azonban, hogy megfelelő képet alkossunk az elmúlt félévről azt gondolom néhány célt érdemes jobban leírni:
1. Új terv: első versenyemet meg akarom futni ami: 2015. március 2 Rotary félmaraton Debrecen.
Segítségként új edző :) (Edzőbá)
2. 2014 október közepén újra komolyan kezdtem venni a futást és év végéig sikerült is lenyomnom kb 290 km-t ami 2,5 hónap alatt kifejezetten jó eredménynek számít az én viszonylatomban. Néhányszor keresztedzésként úszni és bringázni is sikerült ami igen jó hatással volt rám sajnos az időhiány és némileg a lustaságom miatt a kiírt tervet a szép számok ellenére sem teljesítettem (Edzőbá többszöri morgása és zsörtölődése ellenére sem).
4. A január is szépen folytatódott 10 alkalommal futottam 85 km-t és kétszer tekertem is kb. 30 km-t. Ekorra a súlyom is kezdett szépen alakulni már a futás előtt is 93 kg vagy az alatt voltam.
5. A február viszont már nem sikerült elsején futottam 12K-t majd lebetegedtem 5 hétre ami egy jó kis hörghurut, légcsőhurut és kezdődő tüdőgyulladás árnyékában megkérdőjelezte a márciusi félmaraton teljesítését. Az időeredményt már ekkor elengedtem fejben. A súlyom a végére felment 98kg-ra megint.
6. Március 7.-i futásom bejegyzése: "Induló súly: 97,5 kg (megint!). Látszik, hogy a súly viszont szépen jött fel az elmúlt 37 napban, úgyhogy indulhat a drasztikus diéta, hogy legalább a korábbi 93 kg-t elérjem a versenyre!
37 nap telt el. Jó kis előjel a versenyre itt a hónap végén! Komoly dilemmában vagyok, egyáltalán neki induljak-e? Ilyen lett ez amilyen. A fizikával nem volt gond szépen mentek a lábaim, a kezdeti meglepetéstől eltekintve a légzésem is szépen helyére állt. A pulzus viszont hajajaj. Katasztrofálisan viselkedett. Le is padlóztam rajta, hogy mi történik. Tudtam, hogy gyenge vagyok egy ilyen hosszadalmas betegség után de csak a szívem mutatta ezt a többi jelzőműszer normális állapotot mutatott. Szerintem 10K is ment volna, de a pulzus miatt nem mertem megcsinálni. Talán a jövő héten megpróbálom de azt az ez utáni események majd megmutatják."
Azt hiszem itt mindent megírtam a kérdés adott volt.
7. Március 7.-ét követően futottam 10 alkalommal 79K-t tekertem 3 alkalommal cca 38,5K-t.
8. Eljött a verseny napja és én Orsira hallgattam, mert azt mondta: 2,5 éve futsz a betegséget nem számítva felkészültél, ha úgy érzed próbáld meg. A tűzkeresztségen át kell esni elég régóta próbálkozol már. És belevágtam.
9. Lefutottam a félmaraton Időeredmény 2:30:12.
10. Most viszont eldöntöttem, hogy szeptemberig nincs verseny ki is néztem a Decatlon félmaraton Debrecenben (maradjunk a síkság mellett) és hagyok rendesen időt a felkészülésre. Gondoltam rá, hogy a hortobágyi félmaratonra benevezek de aztán úgy döntöttem nem kísértem a sorsot az első döntés a jó ha meg úgy érzem akkor max a helyszínen beállok.
11. Na végre egy jó döntést hoztam. Az április vegyesen sikerült 10futás 90K 2 tekerés 30K.
12. Május 16-ig ment a szekér  5 futás 48K 3 bringa 63K. És ekkor beütött a mennykő megint. Köhögés, takonykór, szar közérzet újra. Úgy látszik meg vagyok átkozva.
13. Elérkeztünk a jelenhez. Kedden megállapították, hogy tüszős mandulagyulladásom van ezért újabb antibio kúra de talán már ez az utolsó-

Az erő ettől még szétvet ismét 95 kg körül járok ami kitűnő alap lenne az edzés elkezdéséhez de meg kell gyógyulni. Arra viszont még jó ez a hét, hogy ismét végigvegyem a célok és az oda vezető edzéstervet, mert az átokban nem hiszek, az karatom továbbra is vasból van (bár tény van rajta némi rozsda amit illik alaposan leverni).

Ez viszont már a következő bejegyzés témája lesz.

1 megjegyzés:

  1. Oh shit, a mandulagyusziból mihamarabbi gyógyulást! Aztán kezdjük el lapátolni a kilométereket halomba, mert mindjárt szeptember :)

    VálaszTörlés