2015. június 29., hétfő

Fehérje

Protein bevitel oldali problémáimat orvosolandó beszereztem a DM-ből fehérjeszeletet (le volt árazva), 23g egy szeletben, a hülyének is megéri. Plusz van még otthon bontatlan BioTech proteinpor. Szóval a stratégia: tízóraira egy fehérjeszelet, vacsi után meg egy (vagy futós napon kettő) dózis fehérjeturmix. Az inspiráció pedig itt olvasható. Ja igen, olvastam azt a részét is, hogy pusztán a fehérjétől még nem lesznek izmok, mozogni is kell(ene). De majd azon is igyekszem.

A múlt héten egyébként

  • kétszer sikerült kimennem futni (háromszor akartam, de szombat este úgy volt, hogy a gyerekkel vadkempingezünk a kertben, csak aztán tízkor meggondolta magát, és becuccoltunk, de akkor meg már nem indultam el futni), és 
  • végigolvastam a Runner's World aktuális számát, amit beszámítok egy edzésnek, motivációnak egyébként tényleg remek
  • viszont egyszer sem csináltam semmi erősítést.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése