2013. május 20., hétfő

Fegyencedzés 17. hét (2013 május 13-19)



Fegyencedzés Bumbull naplója
Tizenhetedik hét (2013. május 13-19.)

2013. május 15. Szerda

Fél fekvőtámasz                                                        3*20 db
Fél guggolás                                                              3*20 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                             nulla :D eszközre várok
Hajlított lábemelés                                                    3*30 db

És a végére egy kis adalék. Mostantól rendszeresen tervezem vezetni ezt is :D!

Sarokülés: 3*1 perc és közte
Becsukott szemmel egy lábon állás: 2*2perc lábanként

Fekvő: szépen ment, de most már kezd nehezülni, különösen az utolsó sorozat vége egy kicsit megerőltető de azért az izomláztól, vagy a kínlódástól olyan messze vagyok mint Makó ugyebár Jeruzsálemtől. Szóval úgy gondolom nem kapkodás a 25 ismétlésre rámenni, az már szerintem izgalmas lesz :D!

Guggolás: a 20 már izgibb volt de szerintem ezt csak a futásban tapasztalt negatív élmények hozták mert az edzés végeztével nem éreztem fáradtságot de közben nem volt túl kényelmes a gyakorlat. Mindegy tekintettel a körülményekre megszavazok magamnak egy 25 ismétlésre emelés szerintem ettől még nem megyek a falnak, sőt szerintem szombatom a gyakorlat is könnyebben fog menni. Fingers crossed :D!

Lábemelés: Szépen ment a 30 ismétlés és a végén már majdnem éreztem is, hogy csinálok valamit! Nahát gondoltam akkor emeljünk hát, nézzük meg mit tudok 35-ön, utána majd meglátjuk mi legyen!

2013. május 16. Csütörtök

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                             nulla :D eszközre várok
Hajlított lábemelés                                                    3*35 db
Egyenes híd                                                               3*30 db
Kézenállás fal mellett:                                               3*60 mp
Sarokülés: 3*1 perc és közte
Becsukott szemmel egy lábon állás: 2*2perc lábanként

Mindenekelőtt egy megjegyzés: nagyon reménykedem benne, hogy a tegnap beiktatott „adalék” okozta, hogy a mai futásom görcs mentes volt és a zoknim sem „gyűrődött” be futás közben! Na de erről remélem hamarosan születik egy blogbejegyzés is :D! Ezért természetesen nem hagyhattam ki a mai edzésemből sem.

A gyakorlatokról:

Vízszintes húzás: eszköz már meg van de sajnos nincs felszerelve – idő hiány. Szóval szombattól reloaded és hajrá lehet újra idegeskedni, morcoskodni és társai :D:D!

Hajlított lábemelés: ez a gyakorlat most jutott el oda, hogy nehéznek nevezhető volt. Mondhatnám azt is, hogy a végén már szenvedtem de ezért ez enyhe túlzás lenne, de azt semmi esetre sem szeretném elbagatelizálni, hogy a gyakorlat ennél az ismétlésszámnál sőt már a 30-nál is fejleszt és kisebb „izomláz” szerűséget okoz. Ez mint már megtanultam az utóbbi időkben a nagyon fejlesztő edzéstípusba tartozik ezért nem akarom lenézni egy cseppet sem. A gyakorlatot viszont a mai napon, úgymond „túlhúztam”, hiszen 30 a szintlépéshez szükséges ismétlésszám. Válaszúthoz érkeztem, mit is tegyek? A döntés, hogy szintet lépek: éljen a béka lábemelés fekvésben!

Híd: ez a gyakorlat még most is nagyon kemény ezért tekintettel arra, hogy eme gyakorlat eredménye a hát mély izmainak acélozása ezért még bármennyire is utálom, nem előre rohanva meghagyom a 30-as ismétlést addig amíg „készségszinten” nem megy. Ez van, az erő ezt követeli!

Kézenállás: hú meg volt a 3*60 mp de azért azt meg kell jegyeznem, hogy majd’ besz*rtam a végén. Csak az akaratom tartott fent a végén. Kemény volt, remélem nem üt vissza. Ezt is stabilizálni kell nincs mese, mert ugyebár a cél az a 2 perc ami nem kevesebb mint 120 mp és ez most még olyan távolinak tűnik, hogy nem is akarok belegondolni!

2013. május 18. Szombat

Kétlábas vádli emelés talajról hajlított térdekkel:     4*95 db
Fél fekvőtámasz                                                        3*20 db
Fél guggolás                                                              3*25 db
Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                             lustaság miatt elmaradt
Béka lábemelés fekvésben:                                       3*8 db
Sarokülés: 3*1 perc és közte
Becsukott szemmel egy lábon állás: 2*2perc lábanként

Előzetesen egy kellemetlen tény: sajnos nem szereltem fel a gyűrűt, így továbbra sem tudtam a vízszintes húzás elvégezni. Ezt nagyon restellem de így alakult sajnos, nincs rá mentségem és kész! A terv az, hogy holnapra viszont feltétlenül felszerelem és újra beizzítom a hátizmokat!

Igen kedves olvasóm, jól látod csináltam egy kis vádli gyakorlatot csak hogy ne unatkozzak :D! Na jó félre a nagyképű dumával megcsináltam ezt is huh. Azért a történeti hűség kedvéért be kell ismernem, hogy kis híján besz*rtam az összes sorozat végén. Ha most egy kicsit is sztahanovista hajlamaim lennének, akkor a héten kétszer kellett volna lenyomnom ezt a sorozatot. Na persze! Meg egy laza kis frászt! A lényeg, hogy egy lépés választ el attól, hogy szintet lépjek és a jövő héten tervezem ennek lenyomását. Hát barátaim akik olvassátok ezt nagyon kérlek Benneteket, hogy szorítsatok értem, hogy ezt a kínkeserves 4*100 ismétlést le tudjam győzni! Hangsúlyoznám, hogy ez már nem a fizikai képességekben, hanem csak és kizárólag fejben dől el! Előre is köszönöm!

Fekvő: elrontottam mert 25 ismétlést kellett volna tolnom, és ehelyett 20-at csináltam de sebaj a vádli elsöprő eufóriája simán kárpótol ezért a kis hibáért! Majd jövő héten meglesz az a 25 nem számít semmit eme cseppnyi baki.

Guggolás: talán nem lep meg Benneteket sem (nekem nem okozott meglepetést, hogy a futás és a vádli után nem volt oly sok kedvem nagyobbat lépni mint a szokásos 5 ismétlés. Megmondom őszintén az első sorozatnál még a 25 is neccesnek tűnt de amint újra melegített a kohó és felállt a rendszer már kevésnek látszott az emelés. A végén simán ment volna a 30 is de azért a szokásos önmérsékletem melyről híres vagyok (lustaság :D) azt súgta hagyjam a vehemens terveket, majd meg lesz ez a 30a jövő hét elején! Szóval hagytam :D!

Has: szintet léptem és bár a gyakorlattól nem döglöttem ki de azért azt érdemes megjegyezni, hogy a 4 mp.-es leeresztési fázis kellő feszülést okoz már most is és mi lesz majd magasabb fordulatszámon? Már alig várom – szeretek hasazni :D!

Természetesen meg volt a bónusz kör is melyet egyébként minden nap csinálok így a tegnapi pihenő napon is megcsináltam kímélet nélkül, lustaság ide vagy oda. Úgy érzem, hogy rohamos javulásomban (görcsmentesség, gyűrött zokni eltűnése) eme és persze a táplálék kiegészítőknek (Ca-mg) csakúgy, mint a múltban most is nagy szerepe van.

2013. május 19. Vasárnap

Gyakorlatok:

Vízszintes húzás (egyenes lábbal)                             3*10
Béka lábemelés fekvésben:                                       3*12 db
Egyenes híd                                                               3*30 db
Kézenállás fal mellett:                                               3*60 mp
Sarokülés: 3*1 perc és közte
Becsukott szemmel egy lábon állás: 2*2perc lábanként

Vízszintes húzás: Büszkén jelenthetem, hogy visszatértem az aktivitás mezejére. Felszereltem a gyűrűt a magam nagy és a fiaim óriási örömére. Volt is nagy csüngeszkedés meg lábemelés csüngve :D! Nagyon ügyesek irigylem őket (főleg Csabit) a könnyedségükért amivel az eszközzel bánnak. Félelem persze semmi csak csinálják és kész :D!

Ha visszatekintünk pontosan április 13-án csináltam utoljára eme gyakorlatot és 13-nál hagytam abba az ismétlésszámot nagy bosszankodva, hogy nem megy több pedig volt 15 ismétlésem is előtte. Most 10 ismétléssel tértem vissza, persze a délután a fiúkkal megcsinált 5-8 ismétléseket nem számolom bár azok is szabályosak voltak :D! Az utolsó sorozat utolsó ismétlése már kínlódós volt de egy ilyen gyakorlatnak illik is megmutatnia ki az úr (egyenlőre) a házban, és én (egyenlőre) meg is hajtom fejemet kellő alázattal, de azért nem ez az utolsó szavam :D!

Lábemelés: szépen ment nem volt gond de mint említettem a 4 mp az 4 mp, a leeresztést élvezni fogom tutira úgy 20 ismétlésnél.

Egyenes híd: a korábban említett besza-behu most is meg volt ráadásul az első sorozatot begyávulás okán 5 ismétlésszám után újra kellett kezdenem. Azon szégyen esett meg velem, hogy belekezdve a gyakorlatba az ötödik ismétléshez érve fejben eldőlt, hogy ezt a gyakorlatot ma ki kell hagynom, hiszen olyan sokat tettem már le ezen a héten, illetve ezen a hétvégén az asztalra igazán senki nem fog megszólni érte ha ezt kihagyom most. Abba is hagytam a gyakorlatot és a földről felállást tervezve (konkrétan tápászkodás) arra készültem, hogy a gyakorlatsorból kiveszem eme gyakorlatot. Közben még a földön magamat sajnálva (vert sereg feeling 100%), hogy milyen faxa gyerek is vagyok az eddigiek miatt már ízlelgettem a szavakat amivel majd lefestem eme hedonikus küzdelmet ami miatt meg kellett hátrálnom.

Ekkor hirtelen felkaptam a fejem. Hedonikus küzdelem, könyörgöm?! 5 ismétlést csináltál TE PUHÁNY K*CS*G! Na ezt magyarázd meg Te hímező-hámozó. Igen kedves olvasóm ez volt a pillanat amikor berágtam és eldöntöttem, hogy ha már küzdelem akkor legalább csináljunk, úgy minta tényleg küzdenénk. Így neki láttam újra de most már fejben a küzdelemre éhesen, felkészülve, erősen. Puff az első harminc, utána a második és habár a harmadiknál a 20.-ik ismétlést követően már kínlódtam, de akkor meg már győzött a makacs akarat.

Szóval így lett meg a mai napon a 3*30 híd gyakorlat. Utálom ezt a gyakorlatot, mert ez az egyik olyan ami iszonyúan igénybe veszi az akaraterőmet :D! (Na jó nem is :D)

Kézenállás: a korábban ismertetettekből következik, hogy a fejjel innentől nem volt gond. Szépen lenyomtam és bevallom, talán átesve ezen a holtponton több is lett volna bennem de ezt most nem akartam felvállalni. Nagyot küzdöttem korábban annyi mára már tényleg elég volt.

Bónuszok: nagy, sőt mi több óriási lelkesedéssel nyomtam le a gyakorlatokat, hiszen a formám visszaszerzésében szerintem az egyik igen fontos tényező pont eme gyakorlatok napi elvégzése a „ludas” szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése