2018. március 12., hétfő

Tavasz a láthatáron

A januári lendület egészen az influenzáig tartott, akkor megtört kissé. Viszont kéregbélés csere fedőnéven valóban meg tudják javítani a kopott bélésű futócipőket, a Boost Glide-ot meg is reparáltattam 4500 forintért, ami töredéke annak, mint egy új beszerzése lett volna. Az új bélés nem lett igazán túlpárnázott, és az anyag is kicsit sprődebb, mint vártam, de az első futás rendben volt benne, azóta meg nem sikerült kijutnom az utcára, mert két hónapig csúszott minden. Tudom, hóban is lehet futni, de itt nem hó van, hanem tükörjégre (buckásra) fagyott járdák, és egy porcikám sem kívánta se a mínuszokat (januárban sem kellett volna edzetlenül futnom, meg is fáztam). Meg lusta dög is voltam. És vagyok.
Most a teljes és totális újrakezdés időszaka következik, vegyük úgy, hogy soha nem futottam, és akkor nem fog csalódás érni. Tehát jöhet a türelmes, mondom TÜRELMES lassú kocogások és belesétálós futkosások ideje. A Garminon van is egy ilyen teljesen újrakezdő program, órára letöltve, már csak el kell indulnom. De hogy ne csak mellébeszélés legyen, a célok számokban:
  1. a következő 100 napban nem használok liftet. Egyáltalán nem, kivéve ha eltörne a lábam, vagy valami ilyesmi vis maior érne utol. 
  2. újrakezdem a fegyencedzést, heti három napot tűztem ki célul, bármennyire utálom, és bármennyire nem vagyok kitartó, sőt...
  3. Garmin (újra)kezdő futóprogramot végigfutom: március 13-tól július 2-ig tart, ha végigcsoszogtam, utána kezdek bármi komolyabb, futásra hasonlító tevékenységben gondolkodni csak. ennyi mimimum kell, hogy visszarázódjak.
Mára ennyi, jóccakát. Tervezésben nincs nálam királyabb, azt nem vitathatja senki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése