2018. március 26., hétfő

Tavasz? Milyen tavasz??

Két hét után az első, tömör és velős összefoglaló a vadonatúj életem sportos(nak alig nevezhető) vonaláról:

  1. Azóta lépcső lépcső hátán. Komoly, mert hatodikon van az iroda, mínusz kettőn a garázs, és a nullán a büfé. Volt olyan nap, amikor ötvenöt emelettel zártam a napot, ebben benne volt az otthoni lépcsőmászás is. A Garmin "insights" alapján több lépést tettem meg mostanában, mint a felhasználók 56%-a, és több lépcsőt másztam, mint 83%. Egyszóval ha másban nem, de a lépcsőzésben tartottam a két hete kitűzött célt. 
  2. Fegyencedzésből kettőt sikerült abszolválnom. Ez egyébként, ha elosztom két héttel, jóval a kitűzött heti három alatt van, de ha hazudni akarnék önmagamnak, akár azt is mondhatnám, hogy Mr. Wade a kezdő "Friss Hús" programban sem ajánl sokkal több alkalmat per hét. Ami meglepő volt, hogy nagy arccal nekimentem a fekvőtámasz falnál gyakorlatnak, azt hittem, zsigerből lenyomom a 3x50-et. Hát nem. A héten már talán. És talán nem lesz olyan izomlázam, hogy három napig a karom is alig bírom hajlítani.
  3. Futás: nihil. Edzéstervet tologatom előrébb és továbbra is várom a tavaszt, hogy ne mínusz kettőben kezdjem el az újrakezdő edzéstervet. De komolyan már, mikor kezd melegedni az idő? Két hét múlva meg majd jön a kánikula...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése