2014. november 24., hétfő

Haladás, haladás...

Kiválóan haladok előre, a tegnapi mérlegelés már 75 alatti testtömeget mutatott, aminek aztán igencsak örvendeztem vala, így a még nem is egy hónapja tartó tudatos étkezés meghozni látszik a gyümölcseit (minden értelemben, mostanság leginkább alma, banán és mandarin formában). Nem gondoltam volna, de hihetetlen gyorsan megszoktam a több, de kisebb evészet módszertant, az egyetlen nehézség a hétvégén adódik, akkor nagyon nehéz megállni a nassolást, míg a munkahelyen ez nem okoz gondot. De az elmúlt hetem jól sikerült kalória bevitel szempontjából, és végül sikerült összehozni a három futást (bár péntek este a kettőre is kevés esélyt láttam). FitStar egyáltalán nem volt, egyszerűen nem volt időm/erőm hozzá, vezettem majd' 2000 kilométert a hét folyamán, három darab kétórás előadást nyomtam le, meg amúgy is beindult az őszi-téli nagyüzem a melóban. De majd ezen a héten. Mert erősödni is kell, továbbra is "prioritás".
És továbbra is tartok a decembertől, nem kicsit. Mákos bejgli. Karácsonyi habzsi-dőzsi a szülőknél. Pálinkakóstolás, borkóstolás, ügyfélrendezvények svédasztalos vacsorával... ennél csak a húsvéti szezon a rosszabb. De kemény leszek. Sziklaszilárd, és megingathatatlan.

1 megjegyzés: