2014. november 17., hétfő

Sikeres kezdés

A második hétről bátran kijelenthetem, hogy teljes siker. Két napon ugyan minimálisan fölé lőttem a célnak, de tudjuk be ezt a meglehetősen hozzávetőlegesen kezelt kalória-jegyzetelésnek. De heti szinten cél alatt voltam "egy fél napi" kalóriával, úgy is, hogy futás napokon még futás után is ettem ezt-azt. És ami a fura, hogy egész héten talán egy-két olyan pillanat volt, amikor éhesnek éreztem magam. Mégis lehet valami ebben a napi több, de kisebb étkezés dologban.


Futásból megvolt a minimum hármas szint, ebből igazán a keddi sprintes alkalom volt gyilkos. Hat darab huszonöt másodperces mindent-bele szakasz, közte gyaloglás és "regenerálódás". Másnap pedig minden nyújtás ellenére fajintos kis izomláz. Plusz csütörtökön egy agyérgörcs, amikor a Garmin negyed órán keresztül nem volt hajlandó bekapcsolni. De azóta magára talált. Az anyja mindenit.
Erősítésből elmaradtam kissé a tervtől (végülis ez már a második hét, ideje lazítani), egy Get Strong etapot nyomtam le, meg aztán hirtelen felindulásból a Hard Core nevű freestyle sorozatot. Na ez utóbbi végén (pedig csak 26 perc) pityeregtem egy kicsit. Hasizom és alsó hátizom erősítés, de dulván. A végén már reszkettem, másnap (és utána két napig) pedig olyan érzésem volt, mintha lenne hasizmom. Vagy legalábbis valami, ami nagyon fáj, ha tüsszentek. 
Ez a hét kicsit foghíjas lesz, mivel két darab esti ügyfélrendezvényre is megyek (Orosháza, Esztergom), plusz szombat este vendégeket várunk. De azért a három futás menni fog, max az erősítésből valami rövidebb freestyle-okat válogatok össze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése