2016. október 23., vasárnap

Most, vagy soha...

Helyzet 2016. október 23-án
Testtömeg:      80 kg
Testzsír:          24%
Haskörméret:  ??? (le kell mérni)
Állag: plöttyedt puding, lekvárral
Izomzat: renyhe, alig észlelhető
Vérnyomás: 110/80 (október 27-i érték, üzemorvosi vizsgálat alapján)

Innen indulok. Néhány tucatszor már elkezdtem, nem kell sokat görgetni a korábbi posztok között az igazolásért, egy-két hét lelkesedés után mindig belebuktam. Külső okok, fáradtság, életkedvhiány, enyhe mélabú, céltalanság, frusztráció, kialvatlanság, helyem-nem-találása, és egyebek. Mindig volt egy DE. Eddig próbálkoztam. Most más irányt keresek.
Nem próbálkozni, hanem tenni fogok. Úgyhogy el is kereszteltem Yoda Programnak az egyszemélyes mozgalmamat.
A novemberi félmaratont természetesen lemondtam, jövő év december 31-ig felhasználható 6500 forint egyenlegem a BSI-nél, és mivel jövőre a Vivicitta pont a születésnapomon lesz, meg az két hét híján pont fél év, így egy reális, yodaisztikus célnak pont megfelel. A célidő a "klasszikus" két órán belüli lefutás, ami egyszer már sikerült, amikor "először" kezdtem futni, akkor is pont fél év alatt.

Helyzet 2017. október 23-án
Testtömeg: 74 kg
Testzsír:     15%
Haskörméret: 100 alatt
Izomzat: vizuálisan és tapinthatóan megnövekedett, tónusos izömkötegek
Vérnyomás: ??? (nem tudom, mi az egészséges szint, de az)

A legkritikusabb a mozgás visszacsempészése a hétköznapokba, hogy rutinná váljon, és ne lógjam el. Minden más már adja majd magát. Három hónap után elkezdődik majd a zsírból fogyás, és jöhet valami komolyabb erősítés is, hogy ne csak a futás legyen, hanem a teljes izomzat fejlődjön.
Azt sem bánom, ha 80 kg maradok, de 15%-ra csökken a testzsír, mert az azt jelenti, hogy 7,5 kilóval kevesebb rajtam a zsír, és ugyanennyi izmot építettem fel. Egy év alatt ezt nem hiszem, hogy meg lehet valósítani, ahhoz egy lottó ötös kéne, és napi néhány óra konditerem személyi edzővel. Esélytelen.

És vennem kell egy futócipőt is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése