2018. augusztus 22., szerda

Május óta

Mióta a novemberi cél kitűzetett, azóta a futásban is lényegesen aktívabb lettem - a május-június nagyon jól sikerült, a júliust kicsit megakasztotta a nyaralás és a dögmeleg, és hát az augusztus sem lett a legaktívabb (eddig hat futással). De

  • május óta így is futottam 165 kilométert
  • május óta lefogytam majdnem két kilót
  • és úgy összességében jobban érzem magam
Szedem a magnéziumot, hogy a jobb vádlimban hónapok óta fennálló fájást enyhítsem. Persze nem enyhül, a Doppler-ultrahang eredménye szerint állati rendben vannak a lábi ereim, szóval nem visszértől fáj a vádli. De akkor meg mitől? Egyelőre mindegy, futás közben nem érzem.
Viszont voltam kinn néhány alkalommal reggel futni, mint az ősidőkben, és bár továbbra sem esik jól a hajnali ébresztő, vissza fogok rá állni iskolaidőben, mert kevésbé vagyok fáradt, mint este fél tíz-tíz körül. Érezhetően beindítja a napot, szóval túllépek a nyígáson, és irány a reggeli kocogás.

Viszont sajnálatos módon a családi novemberi futást ki kell húzni a naptárból, mert Bumbull elutazik. Persze futhatnék egyedül, de mégsem teszem: ha már így alakult, akkor kicsit módosítok a terven, és nem novemberi félmaraton az idei fő cél, hanem inkább előtérbe teszem az erősítést - mondom ezt most nagy arccal, miután lenyomtam 16 percet a Results (Runtastic/Adidas) applikáció 12 hetes programjának első szekciójában. És úgy mozgok, mint a bádogember az Ózban, akkora izomlázam van konkrétan majdnem minden láb-, kar- és vállizom csoportomban, meg persze a hasamban, rendesen. Szóval irány a youtube, megnézem mind a nyolcezer "How to build muscle after 40" videót, és az erősítésre fókuszálok.

Futó cél 2018-ra: 500 km év végéig. Ebből idén eddig lefutottam 212 km-t, vagyis még hátravan 288 km. Ami négy hónapra elosztva havi 72 per hó. Almost impossible. De meg fogom csinálni. Sok-sok lassú, hosszú futással (ami egyenlő azzal, hogy a november 24-re időzített félmaratoni edzéstervet fogom csinálni tovább, főleg, ha jövő héttől tényleg jön a lehűlés). 

Stop whining, keep running!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése