2013. augusztus 7., szerda

Döbbenet

Ma vettem észre, hogy Winklert kivették a futóblog "írói listájából". Hogy mik vannak.

Egyébként meg pusztuljon már ez a rohadt meleg, szeretnék fázni. Mondjuk esténként fáklyafényben a teraszon vízipipázni és élvezni a hűs szellőt az erdő felől fuddogálni, na az nem rossz. De egyébként futás (és motiváció) szempontjából lehetne már egy hónappal később. Ja, és közben jön a pollenszezon is, bár idén szerintem nem lesz annyira durva, az első hét tapasztalata alapján legalábbis.

1 megjegyzés:

  1. Ennyire megunta a dolgot? Anno, amikor az első próbálkozásom volt a futással, akkor az egyik első post amibe belefutottam a neten, a Winklernek valami írása volt, hogy 12 km-t futott. Én meg ott anyáztam, hogy hogy lehet ennyit futni egyszerre... :)

    VálaszTörlés